Länk? Jag hittar inget om någon jämförelsetest alls, på webben eller Youtube.Test i nyaste MOTORRAD. BMW R1250RS, Ducati 950SS och Guzzin.
Guzzin tyvärr sist.
Var o kolla på en förra veckan. Provsatt den I 5 min. 6 timmar senare vart det köp. Fick med sidoväskor på köpet ?. Så nu väntas det hemleverans om någon vecka.Hoppas att min beställda V100 S kommer i mars så kommer jag att förmedla mina synpunkter på hojen
Cool!Var o kolla på en förra veckan. Provsatt den I 5 min. 6 timmar senare vart det köp. Fick med sidoväskor på köpet ?. Så nu väntas det hemleverans om någon vecka.
Norge resa är redan planerad ?
Startade dom hojen?Var o kolla på en förra veckan. Provsatt den I 5 min. 6 timmar senare vart det köp. Fick med sidoväskor på köpet ?. Så nu väntas det hemleverans om någon vecka.
Norge resa är redan planerad ?
Det vart (standard) versionen.Cool!
Vilken version blev det?
Extra utrustning?
Jag ska förresten också till Norge! ?
Magkänslan är bättre än uppstart ?Startade dom hojen?
Eller gick du på magkänslan för allt?
Ljudet är riktigt lyckat ?
Fick du aktuellt pris på 179tkr för bas eller 209tkr för S modellen?
Enligt info så är hojen förresten förberedd för döda-vinkeln varning, men det var inte klart nu i början.
Visste inte att det börjat komma på hojar, men de får gärna komplettera min sedan.
Vilken lycka om du fick med väskorna på köpet!Magkänslan är bättre än uppstart ?
169 fick den gamla prissättningen
Kommer bli skönt med farthållare o kardan ?
Kände att öhlinare är lite overkill för mig.Vilken lycka om du fick med väskorna på köpet!
De kostar 13tkr.
Jag själv velade mellan den vita bas modellen (snygg och ren i linjerna, och med guldfälgarna), och S modellen med Öhlinfjädringen.
Det blev ”Öhlinmodellen” då jag ville ha så mycket som möjligt av den senaste tekniken i en ny hoj.
Den gröna S modellen är givetvis också väldigt snygg.
En fördel är att sidoväskorna är färgmatchade mot just den gröna hojen ?
Jag valde även till USB uttaget och cylindertoppsskydden.
Centralstöd kan kanske kompletteras i framtiden.
Aha, då fick du dem på förhand.Köpte centralstöd.mia enhet och usb till föraren platsen. Även ett depåstöd 53 mm hylsa är det som gäller för den som undrar.
Ser bra ut.53 mm axel. Skall nog ta ner den några hundradelar är lite väl thight i måttet.
Japp fick hem den för 2 veckor sedan.Ser bra ut.
Så du har redan fått hem hojen?
Då är du nog förste kund i landet med modellen ?
En fråga till en annan som inte haft hoj med enkelsving tidigare:
Ett depåstöd räcker alltså om man skall plocka av bakhjulet för däckbyte?
I så fall ligger ett centralstöd inte längre på önskelistan.
Föredrar en mer clean look så att säga, ingen mening att släpa runt på extra skrot under hojen i onödan.
En liten platta under stödet för att klara mjukare underlag utan att stödet sjunker ner duger gott.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |