mkii
Sporthojsnörd
Fasiken va spännande dom sista varven var mellan 11-12-66 Så spännande har jag aldrig haft de när jag kollat på prickar som drar runt på en bana ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Fasiken va spännande dom sista varven var mellan 11-12-66 Så spännande har jag aldrig haft de när jag kollat på prickar som drar runt på en bana![]()
LIVETIMING
Fy fan vilken bra racerapport!
Du gjorde en oinspirerad ut-ringd knegare kunna njuta av en lördag fast den spenderades på jobbet!
Skitbra skrivet
5 styrdämpare av 5 möjliga![]()
Så, Qatar 2017, here we come!!!!![]()
Jag har fått 25-30 nya facebook-kompisar från Bahrain, Saudi, Qatar, Emiraten och Indien, en förare från Qatar, Saleh AlKanderi, insisterade att jag skulle komma till Qatar och köra supportrace till MotoGP om två veckor; han sa ”I find a bike somewhere”, plockade upp telefonen och började ringa!!!! Jag fick lugna ner honom och säga att ”Jag har inga pengar, vi gör det 2017”. Så, racing är coolt, hudfärg, religion eller åsikter spelar ingen roll. Och det är coolt…..
Så, Qatar 2017, here we come!!!!![]()
Du menar en supporterresa också !Vem styr ihop ?
Blev rätt inspirerad när du skrev supporterresa. Alltså..............en sådan hade kunnat bli precis hur kul som helst !
Ett gäng lätt förståndshandikappade och galna sporthoj.comare som åker tillsammans i sina Mozz-tischor till Qatar och hejar fram the Boss....Mozz
Ja.....Va fan
Jag är på !
PS - Du skulle aldrig skrivit det där inlägget, nu har du sått ett frö i min skalle - Och du kan ju fråga Antonkg hur det går när man skickar ett sms till mig med texten "skulle du vilja hänga med till moto-gp i Assen ?".........tre timmar senare hade jag köpt resa, bokat hyrbil och hotell !
när man skickar ett sms till mig med texten "skulle du vilja hänga med till moto-gp i Assen ?".........tre timmar senare hade jag köpt resa, bokat hyrbil och hotell !
Du menar en supporterresa också !Vem styr ihop ?
Boende går att få för 500 kr/natt. Flyget plockar på dock, över 6000 kr oavsett om man söker från Göteborg, Stockholm eller Köpenhamn....
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |