magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Grymt, kör hårt och länge...
Tack, will do!
Grymt, kör hårt och länge...
Nu har du väl ändå fått det om bakfoten, Allahs blickar måste det väl vara?Mozz gör internationell karriär! Världen ligger framför hans fötter. En ny stjärna seglar upp på motorvärldens himlavalv. Allas blickar riktas mot Mellanösterns pärla - tideräkningen i Svedala stannar av i andäktig förundran över födelsen!
Mozz gör internationell karriär! Världen ligger framför hans fötter. En ny stjärna seglar upp på motorvärldens himlavalv. Allas blickar riktas mot Mellanösterns pärla - tideräkningen i Svedala stannar av i andäktig förundran över födelsen!
Allahs blickar måste det väl vara?
Assalamu alaikum - "Peace be unto you and so may the mercy of Allah and His blessings"Absolut! Jag är kompis med alla(h)!
Assalamu alaikum - "Peace be unto you and so may the mercy of Allah and His blessings"
Al-ma'dirah, jag ber ödmjukast om ursäkt för mitt förbiseende!Nu har du väl ändå fått det om bakfoten, Allahs blickar måste det väl vara?
Mozz, det kommer att gå bra, Du har Kraften med Dig
En anledning till att kanske inte tidningarna tagit upp det är att det är lite lång tid kvar? Du ska se att i Februari när det är idetorka så kanske de plockar upp det. Två tips har jag dock:
1. Skicka med en frän bild
2. Skicka fler varianter av pressreleasen, en lite kortare och en lite längre (journalister är lata)
Å du, Lycka till som fan!
Allvarligt, jag tror att du kommer att få svårt att nå fram i dagspressen. Det räcker i alla fall inte med att bara skicka din egen pressrelease. Du måste själv ta reda på vilken murvel som kan tänkas vara mest intresserad (minst ointresserad...?) av din historia och sedan fokusera på denna person. Med telefonterror och personliga besök. Spela alla kort. Dra historien om oljebolagens reklampelare. Dra historien om en pensionsmässig, utfattig folkskollärare som nu blir proffs i Arabien...
Indeed Sir, the benifits of a certain amount of DAMP is not to be neglected in these circumstances...Jag säger till dig som till andra klienter - may the damping force be with you...
En anledning till att kanske inte tidningarna tagit upp det är att det är lite lång tid kvar? Du ska se att i Februari när det är idetorka så kanske de plockar upp det. Två tips har jag dock:
1. Skicka med en frän bild
2. Skicka fler varianter av pressreleasen, en lite kortare och en lite längre (journalister är lata)
Å du, Lycka till som fan!
Hmm undrar om raggarkungen från Bua har flyttat tillbaka till Dubai.. Kunde ju vara en bra svensk kontakt.. Lokal oxå jue han var utställningsansvarig för wheels & wings innan.. Du kanske känner han. Vet att han hade planer på det.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|