Nisse Järnet
pschyy =D
Du har ju också en postcykel!Biifer skrev:Fan va du va kaxig då, kom hit så ska jag golva dig!
Du har ju också en postcykel!Biifer skrev:Fan va du va kaxig då, kom hit så ska jag golva dig!
Jorå, (o jag hade min före mikke ) Fast det har en topphastighet av hela 50km/h. Alltså ungefär som din BMWÄ Det tar TZR ungefär ganska überlättNisse Järnet skrev:Du har ju också en postcykel!
Dude, nice trådlyft, iofs har ja sett bättre....Wargen skrev:Det blev jävligt snyggt. Vad var det för diodbaklyse du köpte? Behövde du modifiera mkt där bak eller satt det bra?
Wargen skrev:Det blev jävligt snyggt. Vad var det för diodbaklyse du köpte? Behövde du modifiera mkt där bak eller satt det bra?
Wargen skrev:Det blev jävligt snyggt. Vad var det för diodbaklyse du köpte? Behövde du modifiera mkt där bak eller satt det bra?
prulle skrev:Nu ska jag lära dig grunderna i att inte bli betraktad som en idiot (passande att jag ska vara lärare. )
Ta sånt här över pm av två anledningar. Dels kan vi läsa att han har 600 nu och kanske inte hänger så mycket i 125 delen. altså får du svar snabbbare om du frågar han direkt. Desutom sliper surbollar som H4:a klaga på att du förstör forumet.
Sen undrar jag varför du inte bara går ut till harken och mäter hur stort baklsset ska vara och sen letar upp en tråd med länkar till olika baklysen.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |