Nisse Järnet
pschyy =D
Du har ju också en postcykel!Biifer skrev:Fan va du va kaxig då, kom hit så ska jag golva dig!
Du har ju också en postcykel!Biifer skrev:Fan va du va kaxig då, kom hit så ska jag golva dig!
Jorå, (o jag hade min före mikke ) Fast det har en topphastighet av hela 50km/h. Alltså ungefär som din BMWÄ Det tar TZR ungefär ganska überlättNisse Järnet skrev:Du har ju också en postcykel!
Dude, nice trådlyft, iofs har ja sett bättre....Wargen skrev:Det blev jävligt snyggt. Vad var det för diodbaklyse du köpte? Behövde du modifiera mkt där bak eller satt det bra?
Wargen skrev:Det blev jävligt snyggt. Vad var det för diodbaklyse du köpte? Behövde du modifiera mkt där bak eller satt det bra?
Wargen skrev:Det blev jävligt snyggt. Vad var det för diodbaklyse du köpte? Behövde du modifiera mkt där bak eller satt det bra?
prulle skrev:Nu ska jag lära dig grunderna i att inte bli betraktad som en idiot (passande att jag ska vara lärare. )
Ta sånt här över pm av två anledningar. Dels kan vi läsa att han har 600 nu och kanske inte hänger så mycket i 125 delen. altså får du svar snabbbare om du frågar han direkt. Desutom sliper surbollar som H4:a klaga på att du förstör forumet.
Sen undrar jag varför du inte bara går ut till harken och mäter hur stort baklsset ska vara och sen letar upp en tråd med länkar till olika baklysen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|