2400:- fattigare.....

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
$noop skrev:
Hade också inbrott i bilen för ett par månader sen :mad:
Snodde stereon som var ny, ett par cd-skivor och ett par solglasögon...just det ja, mina parkeringspengar typ 15:- :lol :kocko
Hade bara trafikförsäkring på bilen också...mindre kul. Men som tur var hade dom jävlarna gjort inbrottet "bra" så inget var förstört.

Fan vad man skulle vilja ta en sån jävel på bar gärning alltså :fatta!

Mina besökare för en vecka sedan var inte lika intelligenta. De krossade passagerarrutan, bröt upp handsfacket (som var olåst :kocko ), slet ur stereon och gjorde djupa jack i själva instrumentpanelen samtidigt. Dessutom rev de sönder ryggstödet i baksätet i tron att de kunde komma in i bagagen.

De fick med sig min stereo (obrukbar, utan front och låst med en dongel som ligger i min lägenhet) samt min färddator.... Just det, jag har ju ingen färddator, den visar bara klockan :huvet

//H

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Freppa skrev:
...Sweedo: Är jag från Orminge? Det visste jag inte. Inte konstigt att jag aldrig hittar hem från jobbet. Trodde jag var från Kungsholmen. Se där ja.
Tyckte att du sa att du hade konvalescensen hemma hos dina föräldrar i Orminge.
Erkänn att du är ett betongbarn :D

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Sweedo skrev:
Tyckte att du sa att du hade konvalescensen hemma hos dina föräldrar i Orminge.
Erkänn att du är ett betongbarn :D

Nå, mina föräldrar bor där. Men eftersom de flesta vuxna (dvs inte du) inte bott hemma på många år så,,,, ;) (Jag är uppväxt i Huddinge).
Du hade dock rätt om att jag låg hemma hos dom en vecka och blev ompysslad i samband med olyckan.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Freppa skrev:
1,1 mille - jag skenförsäkrar ju inte min hoj vettu.

1 mille, 50 loppor - jag har ju en banräjsingsäsong att finansiera.

Edit: sinnesslöhet.

Last edited:

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Nope, det är lite hetta kring det just nu. Använd dig av Pingstkyrkan i Knutby. Det är ingen som märker nåt där just nu.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Freppa skrev:
Nope, det är lite hetta kring det just nu. Använd dig av Pingstkyrkan i Knutby. Det är ingen som märker nåt där just nu.

Ok, pengarna telegraferas dit från mitt konto på Cayman-öarna. Borde vara framme om någon timme eller så.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Seså Freppa nu räcker det... dags för medicin... ;) Så kan du forsätta att skriva på böckerna sedan. Dra ned byxorna nu så ska "syster" Flamma ge dig en spruta Domitor... :hihi

Last edited:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
sepahewe skrev:
Mina besökare för en vecka sedan var inte lika intelligenta. De krossade passagerarrutan, bröt upp handsfacket (som var olåst :kocko ), slet ur stereon och gjorde djupa jack i själva instrumentpanelen samtidigt. Dessutom rev de sönder ryggstödet i baksätet i tron att de kunde komma in i bagagen.

De fick med sig min stereo (obrukbar, utan front och låst med en dongel som ligger i min lägenhet) samt min färddator.... Just det, jag har ju ingen färddator, den visar bara klockan :huvet

//H

Alltid lika kul med amatörer :kocko
Känns som jag hade en jävla tur med andra ord...

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Flamma77 skrev:
Seså Freppa nu räcker det... dags för medicin... ;) Så kan du forsätta att skriva på böckerna sedan. Dra ned byxorna nu så ska "syster" Flamma ge dig en spruta Domitor... :hihi

Ser jag ut som en av dina försökskaniner på veterinärlinjen? Nejjustdetja. Vill du dra ner mina byxor får du bjuda på en drink först. Jag är väl inte billig heller! :kär

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jonne_boy skrev:
Haha haha,,,

Freppa du e bäst..

ROTFLAMO

Rotmos Flaskor Mojänger :va jag begriper mig inte på dagens ungdom, på min tid hade vi minnsan diagonaldäck & trumbromsar...

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Faktum är att det är ett faktafel. Det skall vara ROTFLMAO, inte ROTFLAMO. Så ÄR det!

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...