Pengar är väl inget problem ! Det lät ju jävligt klyschigt, speciellt när jag är halvt arbetslös för tillfället. Vissa kanske tycker det är lite och andra mycket. Men jag kan ju lägga säg 10.000kr för något vi kan göra tillsammans.
Så det är inte så att jag bara tänkt ge henne en alladin ask och en ros. Men jag har inte hur stor plånbok som helst heller..
En liten resa över en dag eller två ja det skulle vara roligt och uppskattat.
Birka weekend, med delux hytt och spa osv, ja kanske det.
Spa weekend på någon herrgård, nja där skulle man känna sig så låst.
Hört talas om någon fiskbåt i göteborg där man äter buffé med kräftor, räkor, hummer, krabbor osv, men det kanske ska göras på sommaren när vädret är bra.
Jag tror nog hon skulle uppskatta att vi gjorde något ihop eller att hon fick göra något istället för en present. Hon har sagt att hon vill ha en system kamera, men så mycket fotar hon/vi inte så jag anser att det är värt det.
Vi har ju varit tillsammans i 7 eller 8 år nu i september. 7 eller 8 vilken kolla man har
Hon har sagt att hon vill ha en system kamera, men så mycket fotar hon/vi inte så jag anser att det är värt det.
Jag ringde på ett ställe där man kunde köra folkrace i nån timme, 2 lag o lite endurance upplägg. Det gick inet igenom men det hade varit jävligt kul.
Jag gav min sambo en dammsugare på hennes födelsedag
Pengar är väl inget problem ! Det lät ju jävligt klyschigt, speciellt när jag är halvt arbetslös för tillfället. Vissa kanske tycker det är lite och andra mycket. Men jag kan ju lägga säg 10.000kr för något vi kan göra tillsammans.
Så det är inte så att jag bara tänkt ge henne en alladin ask och en ros. Men jag har inte hur stor plånbok som helst heller..
En liten resa över en dag eller två ja det skulle vara roligt och uppskattat.
Birka weekend, med delux hytt och spa osv, ja kanske det.
Spa weekend på någon herrgård, nja där skulle man känna sig så låst.
Hört talas om någon fiskbåt i göteborg där man äter buffé med kräftor, räkor, hummer, krabbor osv, men det kanske ska göras på sommaren när vädret är bra.
Jag tror nog hon skulle uppskatta att vi gjorde något ihop eller att hon fick göra något istället för en present. Hon har sagt att hon vill ha en system kamera, men så mycket fotar hon/vi inte så jag anser att det är värt det.
Vi har ju varit tillsammans i 7 eller 8 år nu i september. 7 eller 8 vilken kolla man har
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|