25års present till tjejen.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag ringde på ett ställe där man kunde köra folkrace i nån timme, 2 lag o lite endurance upplägg. Det gick inet igenom men det hade varit jävligt kul.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Pengar är väl inget problem ! Det lät ju jävligt klyschigt, speciellt när jag är halvt arbetslös för tillfället. Vissa kanske tycker det är lite och andra mycket. Men jag kan ju lägga säg 10.000kr för något vi kan göra tillsammans.
Så det är inte så att jag bara tänkt ge henne en alladin ask och en ros. Men jag har inte hur stor plånbok som helst heller..

En liten resa över en dag eller två ja det skulle vara roligt och uppskattat.
Birka weekend, med delux hytt och spa osv, ja kanske det.
Spa weekend på någon herrgård, nja där skulle man känna sig så låst.
Hört talas om någon fiskbåt i göteborg där man äter buffé med kräftor, räkor, hummer, krabbor osv, men det kanske ska göras på sommaren när vädret är bra.

Jag tror nog hon skulle uppskatta att vi gjorde något ihop eller att hon fick göra något istället för en present. Hon har sagt att hon vill ha en system kamera, men så mycket fotar hon/vi inte så jag anser att det är värt det.

Vi har ju varit tillsammans i 7 eller 8 år nu i september. 7 eller 8 vilken kolla man har :va

Bristen på fotandet kan ju bero på avsaknaden av en sjysst kamera... Så en kamera och en fotokurs kanske är helrätt.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Slicka'na i örat och ta'na på brösten. Sånt gillar de, fruntimrena.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Hon har sagt att hon vill ha en system kamera, men så mycket fotar hon/vi inte så jag anser att det är värt det.

Med en bra kamera kommer ni göra det :tummenupp

Jag ringde på ett ställe där man kunde köra folkrace i nån timme, 2 lag o lite endurance upplägg. Det gick inet igenom men det hade varit jävligt kul.

Jag hade ställt upp även om inte sambon din hade det :(

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag gav min sambo en dammsugare på hennes födelsedag :tummenupp:tummenupp

Då ska det vara en sådan här ..[YOUTUBE-ID]CCRh65QDTsk&feature=PlayList&p=B0698C04A9058DDE&index=0&playnext=1[/YOUTUBE-ID] massor med tid över till annat :banana

Spa med övernattning på ngt mysigt hotell brukar uppskattas om ni vill mysa i höstrusket.

Last edited:

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Pengar är väl inget problem ! Det lät ju jävligt klyschigt, speciellt när jag är halvt arbetslös för tillfället. Vissa kanske tycker det är lite och andra mycket. Men jag kan ju lägga säg 10.000kr för något vi kan göra tillsammans.
Så det är inte så att jag bara tänkt ge henne en alladin ask och en ros. Men jag har inte hur stor plånbok som helst heller..

En liten resa över en dag eller två ja det skulle vara roligt och uppskattat.
Birka weekend, med delux hytt och spa osv, ja kanske det.
Spa weekend på någon herrgård, nja där skulle man känna sig så låst.
Hört talas om någon fiskbåt i göteborg där man äter buffé med kräftor, räkor, hummer, krabbor osv, men det kanske ska göras på sommaren när vädret är bra.

Jag tror nog hon skulle uppskatta att vi gjorde något ihop eller att hon fick göra något istället för en present. Hon har sagt att hon vill ha en system kamera, men så mycket fotar hon/vi inte så jag anser att det är värt det.

Vi har ju varit tillsammans i 7 eller 8 år nu i september. 7 eller 8 vilken kolla man har :va

En systemkamera inkl fotokurs och en restaurangmiddag, e väl klockrent! Jag lovar att hon kommer att plåta mer med en riktig kamera. Man använder ogärna kompaktkameran efter systemkamerainköpet.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
http://www.universeum.se/index.php?option=com_content&task=view&id=430&Itemid=117
Kolla under event.

Universeum är en 7000 kvm stor festlokal mitt i Göteborg.

Här finns alla möjligheter att skapa den perfekta - och annorlunda - festen, kick-offen, barnkalaset eller eventet.

Stora grupper såväl som mindre sällskap välkomnas till tropisk regnskogsvärme, fascinerande hajar och rykande experiment.

Ha Universeum helt för dig själv!
På kvällarna, då Universeum är stängt för allmänheten, kan ni få ha hela huset för er själva.

Vi erbjuder aktiviteter och guidningar i vårt spännande hus, liksom en god middag i en unik miljö.

:cpparty

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...