Teddy
"...I been here for years"
Grattis!Nyteknik skrev:För sent. Den har jag faktiskt lagt rabarber på och kommer troligen att köra på B-racet på Sviestad.
Grattis!Nyteknik skrev:För sent. Den har jag faktiskt lagt rabarber på och kommer troligen att köra på B-racet på Sviestad.
racerskalman skrev:Näedå. Naturligtvis är det en Honda
Svensk eller norsk eller...? Den är skandinavisk! Mer info senare...
Chris Ash skrev:Tog inte japsarna emot era cylindrar?
Teddy skrev:Grattis!
guzzo skrev:Vilken dreving är det som gäller på sviestad??
racerskalman skrev:15/37 om Du frågar Ako, 15/38 enligt mig. Det handlar om Torparn; vill du kunna åka på tvåan där eller inte...?
Ang min nya -01a: tror inte att jag klarar av att åka ifrån dig med den i alla fall. Du är för snabb!
oFFkeFF skrev:Med 37 bak går det på tvåan i alla långsammare kurvor(d.v.s alla utom sviestadböjen)
Nyteknik skrev:Det låter ju som rena rama husvagnssemestern att köra Honda! Med min Yamaha fick jag gå ner på ettan in i och ut ur Esset och Torparn. Ska bli intressant att se om jag kan köra snabbare på B-racet den 29/8 och använda tvåan istället.
Veztra skrev:Funderar lite på cyllen. Det är en del matrial kvar från kolven hur tar jag bort det (syra)? Om det visar sig att det är för mycket repor vart kan jag lämna cyllen för få den fixad billigt och snabbt?
Måste jag göra samma sak på andra cyllen så dom blir exakt lika?
oFFkeFF skrev:15-37, och det går på tvåan genom torparn, fast man inte åker lika fort som AKO.
15-36 finns det några som kört också, men då definitivt på ettan genom torparn.
Med 37 bak går det på tvåan i alla långsammare kurvor(d.v.s alla utom sviestadböjen)
ako skrev:Är det någon som sett det som dom filmade på kga racet?
Det skulle vara kul o veta om Franssons farsas kommentar på startplattan till verum mekaniker kom med på band...
Det fanns vissa delade meningar dom emellan just då
oFFkeFF skrev:Håller du samma tempo i kurvorna på sviestad nu som du gjorde på karlskoga ska det inte vara några problem.
Du bromsade mindre på karlskoga än du gjorde på sviestad
Inte dumt alls, precis som jag tänkte för flera år sedan men jag trivs så bra i 250SP så jag stannar kvar så länge jag kan. Billig och kul klass som går "lagom" fort på raksträckorna (läs transportsträckorna)... Dessutom så är det en viss tillfredställelse att köra i en standardklass, allas hojar går lika fort både på rakan och i kurvorna, det är upp till föraren och inte hans plånbok.Herr Banan skrev:Skall starta i vår och tänker så att om man börgar med sp en säsong så lär man sig snabbare den här biten med sena inbromsningar och kurvhastighet nät man inte har mycket till motor att förlita sig på så kann man tjacka rr-cykel år2.
Dumt??
Klokt??
Torkel skrev:allas hojar går lika fort både på rakan och i kurvorna, det är upp till föraren och inte hans plånbok.
Strandelin skrev:Allas (en samesläkt uppe i norrland) hojjar kanske går lika fort men att Torkels, DeeFreds och Backlunds (den unga killen heter väl så?) 250SP-hojjar skulle gå lika fort köper jag inte, allt beror inte på föraren...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |