MCHK-Racing har beslutat att de vill ha kvar 250GP klassen 2012 och 2013! Kul tycker jag. Än så länge bara de två Svenska tävlingar som är preliminärbokade men man arbetar på att klassen ska få delta på racen i Norge, Danmark och Finland!
Det vore grymt.kul, hoppas att jag får chansen att komma ut på nåt av racen i år....
Tyvärr inget race på Anderstorp eftersom de har så få bullerhelger och det blir om jag fattat rätt TTA, STCC och SM i RR som får dem. I nuläget är det Gelleråsen och Sviestad.a-torp och sviesta?
fick detta idag
dear riders,
here by we would like to inform you that we will organize a european 2 stroke cup next year. As we have not yet received the calendar dates back from the circuits due to country championships we can not give a exact calendar, but below you find a list of circuits we are working on at the moment.
The netherlands: Assen (easten and june)
sweden: Falkenberg or karlskoga (may / august)
germany: Oschersleben (june / august) and hockenheim ?
Uk: Branch hatch or snetterton
france: Magny cours?
Belgium: Spa francochamps? – chimay?
Albacete: Oktober.
If you are interested in this series please register at our website www.european-2strokecup.com in this way you will be in our mailing list and you will get all updates when they are released.
Best regards
w.pomper
Tyvärr inget race på Anderstorp eftersom de har så få bullerhelger och det blir om jag fattat rätt TTA, STCC och SM i RR som får dem. I nuläget är det Gelleråsen och Sviestad.
Hoppas det blir på Falken...!
Sorry, synd att det inte fanns plats för Classic.Nej, TTA, TTA och SM i roadracing blir det på våra tre bullerhelger.
Själv hoppas jag på Chimay eller SPA Franchorchamps!
Men av de svenska alternativen där såklart! Grr!
Men något utomlands vore nog skoj att åka på 2012. Måste nog ske.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|