Har bara A-begr. än så länge men funderar på om man ska köpa en 990 SM och strypa den.
Är det mycket jobb med det?
Brukar handlaren kunna ordna det om man köper hojen hos dom?
Alltså strypa ner, regga om, avstrypa..
Om inte annat så får man väl ta och köra olagligt ett tag, men det gillar ju varken farbror blå eller försäkringsbolaget.
Är väl så att kortet ryker direkt plus ingen ers. från försäkringsbolaget?
Sen blir det ju problem bara att köpa hojen då jag betvivlar att handlaren ens låter mig testa hojen om jag inte har tillstånd att köra fulleffekt..
Vad tror ni om det hela?
Ska man köra och se glad ut och undvika snuten eller ska man göra rätt och strypa ner hojen?
Är ju en 990 SM jag ska ha så det känns bara löjligt att köpa någon annan hoj innan och sedan byta och hålla på när jag får fulleffektkort.
//Rickard
Är det mycket jobb med det?
Brukar handlaren kunna ordna det om man köper hojen hos dom?
Alltså strypa ner, regga om, avstrypa..
Om inte annat så får man väl ta och köra olagligt ett tag, men det gillar ju varken farbror blå eller försäkringsbolaget.
Är väl så att kortet ryker direkt plus ingen ers. från försäkringsbolaget?
Sen blir det ju problem bara att köpa hojen då jag betvivlar att handlaren ens låter mig testa hojen om jag inte har tillstånd att köra fulleffekt..
Vad tror ni om det hela?
Ska man köra och se glad ut och undvika snuten eller ska man göra rätt och strypa ner hojen?
Är ju en 990 SM jag ska ha så det känns bara löjligt att köpa någon annan hoj innan och sedan byta och hålla på när jag får fulleffektkort.
//Rickard