Lite luddig rubrik kanske men vettefan vad jag annars skulle skriva.
Har en fråga jag tänkte att den allvetande massan på SH skulle kunna
lista ut, luska fram och förklara...
Om en hoj som är omreggad till 25kw, men som går utan strypning
i händerna på en pilot med A Obegränsad behörighet, hamnar i en
olycka/poliskontroll/flygande besiktning/whatever-med-myndighetsfolk,
kan reggningen och avsaknaden av strypning påverka utkomsten av
ovan nämnda händelser?
Hittat en massa gamla trådar där det diskuteras problematiken med
A Begränsad och bortplockad strypning.. Men för oss gamla rävar
med bara en A behörighet på styrlappen då?
Har en fråga jag tänkte att den allvetande massan på SH skulle kunna
lista ut, luska fram och förklara...
Om en hoj som är omreggad till 25kw, men som går utan strypning
i händerna på en pilot med A Obegränsad behörighet, hamnar i en
olycka/poliskontroll/flygande besiktning/whatever-med-myndighetsfolk,
kan reggningen och avsaknaden av strypning påverka utkomsten av
ovan nämnda händelser?
Hittat en massa gamla trådar där det diskuteras problematiken med
A Begränsad och bortplockad strypning.. Men för oss gamla rävar
med bara en A behörighet på styrlappen då?