Ooooooooh! Ett jävla jobb att hyra bil, lasta och hålla på.
Ooooooooh! Ett jävla jobb att hyra bil, lasta och hålla på. Och hur jobbigt tror du det skulle vara om du blir kuggad på grund av egen dumhet.
Du kan ljuga o säga att du fick skjuts dit o personen tog taxi tillbaka. Min farsa gjorde så när jag skulle köra upp back in the days. Jag fick frågan iofs hur jag tog mig dit. Farsan skjutsade o var tvungen att dra iväg på ett möte sa jag. Inga konstigheter där
Hehe... vi säger att TS kuggar kl 11:00. Så får han stå där vid sin hoj och glo och låtsas ringa farsan några gånger tills kl 16:00 då alla gett sig därifrån. Sen kör han körkortslös hem igen och upprepar sitt mantra "fan vad skönt att jag slapp hyra skåpbil, hade varit fett jobbit juh." Och så råkar han hamna i en sån där rutinkontroll polisen gör ibland där de stoppar alla och kollar körtkort etc.Kanske kan bli lite knepigt om TS mot all förmodan skulle kugga! Inte helt lätt att få dit sin virtuella farsa för hemfärden!
Haha!
Nej, får väl hyra en bildjävel.
Kanske kan bli lite knepigt om TS mot all förmodan skulle kugga! Inte helt lätt att få dit sin virtuella farsa för hemfärden!
Startar man och slutar på samma ställe? Liiite jobbigt som i Örebro där man börjar med manöverbanan 1 mil utanför staden. Långt att gå och hämta bilen om man kuggar.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|