Triggerhappy skrev:
Personligen var jag mest impad av VTR ekipaget som lär haft varma däck efter några stinter
Krattan skrev:
//Anders som kör lagom fort i vanliga fall
J-Bone skrev:Skriver under på det, är det inte läbbigt att gasa så med skjuts?
Antar att det paret var rätt så välsynkat iofs...
Inte för att jag ingår i VTR-paret, men det är inte speciellt kul att sitta bakpå i farter över 240 km/h...J-Bone skrev:Skriver under på det, är det inte läbbigt att gasa så med skjuts?
Antar att det paret var rätt så välsynkat iofs...
Yasha skrev:Inte för att jag ingår i VTR-paret, men det är inte speciellt kul att sitta bakpå i farter över 240 km/h...
(Vid det laget håller iaf jag på att tappa huvudet (kanske i brist på tillräckligt med nackmuskler?), hjälmen sitter fastklistrad i ansiktet med hakdelen över näsan och det är totalt omöjligt att se nå't och nästan omöjligt att andas. Visst låter det behagligt?!?)
oFFkeFF skrev:Inte rakt fram med stora 1000-kubiks bussar
Mika skrev:En bekant till mig påstår att han åkte med på en tl1000r i 280 km/t vilket jag tvivlar starkt på. Går en sådan i 280 om man är själv? Personligen skulle jag aldrig köra så fort med en kille/tjej bakpå. Så ni som har lite erfarenheter kan ju gärna skriva av er.
Asylum_Nakaza skrev:jag har själv åkt 270 på mätarn med min zx9r 2001, då hade jag en kompis där bak, han såg inte mycket av vägen fick jag höra... själv går mätarn precis över 300, ca 302 kanske. ner för hallandsåsen går mätarn förbi 310...
Rigge skrev:Jag fick knappt upp min ZX9 98 i 250 idag med skjuts, slött tycker jag
Ursäkt 1: Jag satt ganska rakt upp av hänsyn till passageraren
Ursäkt 2: Den är bestycked för helsystem men det sitter original på.
Triggerhappy skrev:F-n va fort ni åker. Jag får hybris och tunnelseende i 230
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |