Flagga skrev:Tänk vad några extra plastbitar och en hipp lack kan göra...
Är lite skeptisk till kåpglaset, annars är den...
Dessutom...fantastisk idé med inbyggd termoshållare! Tänk vad bra när man bli kaffesugen.
syrgas = vätska?Lurch skrev:Sitter inte termosen upp och ner? Gasen är väl i flytande form?
yonsson skrev:syrgas = vätska?
GAAAAS, eller? va vet jag.
Chrille skrev:Det hade varit billigare att köpa skarpa skott från början och sen lacka snyggt...
Ugglan skrev:USH... vad "plottrig" den ser ut!
- Gör om, Gör rätt !!!
OlleR6 skrev:Lacka hårt å sen sätta dit en vit kraschpuck, herregud.
Det heter gas o vätske FAS.Wibbe skrev:Tuben ska sitta med botten snett neråt/bakåt, cirka 45 grader, så VÄTSKAN ligger där röret från kranen slutar. I installations beskrivningen för systemen finns en bild där man ser hur röret sitter.
bild finns på: http://biphome.spray.se/wibman/kallt.jpg
ktmjacke skrev:Det heter gas o vätske FAS.
andersbrink skrev:Hm, trots att jag kört med dikväveoxid nu ett antal år har jag aldrig provat att berusa mig på den "drycken", vågar fan inte, chicken! Enda hittills som har hänt är en förfrusen tumme (satans ont!) - och åtta trasiga kolvar på bokhyllan.
HanneZ skrev:hörni, nu får ni enna kamma er va, vätska i gasform säger rätt hårt emot varann, är materian i vätske form så är det ingen gas! Det är ju de som är mening med just gas, att inte vara flytande eller fast!
andersbrink skrev:"Siphon tube" är benämningen på prylen i flaskan som gör att den funkar icke-upp-och-ned, vad det nu heter på Svenska. Nån som vet? (frågade han som lärt sig trimma med Pound, Inch och Gallon)
Micke_Lindstrom skrev:Det är nog ändå inget att rekomendera, när jag var på en fest i Karlstad så stod jag och en kompis ute i trädgården och rökte när det kom ut en kille med en sån där siphon i handen och pratade ett tag på bred värmländska om hur lustgas funkade genom att det ersatte syret i hjärnan eller nåt sånt, sen drog han i sig en hel lustgastub med siphonen (liten tub, inte som en sån man har på hojen ).
Effekten blev att han stapplade runt i trädgården ett tag med utsträckta armar, flackande blick och sa: öh, öh, öh, öh, öh.
Sen stöp han i marken och låg där i ett par minuter innan han vaknade och var normal igen.
Jag och min polare försökte förklara för honom att det troligen inte var nån bra idé att ersätta syret i hjärnan med nåt annat.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|