2hjul mässan närmar sig ..

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Någon i min närhet som ska dit? Suger att åka själv jue...
PM:a issåfall!
 

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R, Duke
självklart skall man dit och glida runt i min sprillans SH tröja :) klappa mig på axeln om ni ser mig!
 

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Ort
zero-eight !
Hoj
El såldo !
Fan va gött!!!! Jag ska också dit..... :banana

Trodde våran flytt skulle hindra men jag har jobbat på så bra att regeringen gett mig lov !!!!! :D
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jefla klantar att inte boka mässhallar i Alvsjö i tid. Jag som ändå har ärende till sthlm snart. :mad:

Nå väl, kanske tänker de på att boka den till 2007. Eller 2008. Eller aldrig mera... :(
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Tänkte hoppa runt och göra snigelspår på årets 600:eek:r, för att sedan åka hem med grav ångest då jag inte kan ta med någon av dem hem.
 

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Ort
zero-eight !
Hoj
El såldo !
Macho Woman skrev:
Tänkte hoppa runt och göra snigelspår på årets 600:eek:r, för att sedan åka hem med grav ångest då jag inte kan ta med någon av dem hem.

Jag har ett liknande problem, blir dock inte hojlös!! :)

Kommer väl få "ågren" då jag provsuttit o sett Yamaha FZ1, har ju nämligen en ny FZ6;a som hämtas ut i vår!! :hihi

Men den blir nog kul den med!!! :banana
 

Wingo

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2004
Ort
Stockholm-söder om söder
Hoj
Honda X11, Honda XR650
Trist att mässan skulle hamna i Göteborg i år igen (en uppfattning som nog inte delas av dom som bor i Göteborgs närhet :) ) Nu bor jag ju alldeles i närheten av Älvsjömässan i Stockholm så min åsikt är nog "något" färgad.

Åkte ner till Göteborg och gick på mässan förra året. Det är ju helt bisarrt mycket folk där på helgen. Gick knappt att ta sig fram på lördagen. Året innan hade jag en mycket trevligare tid på Älvsjömässan vilket till stor del berodde på att jag tog ledigt en vardag och strosade omkring på mässan.

Tycker inte att uppvisningarna var så mycket att hänga i julgranen. Berodde väl till stor del på det begränsade utrymmet där uppvisningarna hölls. AC Farias imponerade med bakhjulsåka och så var det någon uppvisning med bmx-cyklar som var ganska bra. Hade lite förväntningar på en hoppuppvisning med motorcyklar vilket visade sig vara ett gäng tonåringar på minimotorcyklar som gjorde små skutt över meterhöga hopp (dvs inte så mycket att se). Då imponerade försvarets uppvisningsgrupp med formationskörning året innan på Älvsjömässan betydligt mer.

Kvalitén på mässan var väl dock okej och det var kul att klämma på/provsitta alla nyheterna. Sedan så är det ju kul att festa på Avenyn :fyllisar

Blir nog ingen Göteborgsresa detta året. Ska som tröst se till att få på dubbdäck på min XR och sticka ut och köra lite istället :)
 

bean305

#78 125R
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
ZX6R, CRF450R, RS125R
Självklart skall man dit :yoparty

Har tänkt att dreggla över nya R6:an och crf250 för att sedan förstå att budgeten blir väl ansträngd om man skulle hosta upp pengarna som krävs :mad: . Men väl där så kan man drömma sig iväg :)
 

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM SMC-R
Självklart ska man dit till helgen!
Sen till frågan jag ville spotta ut: är alla det stuntshow alla dagar? har noll koll...
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag ska dit på Söntag är det tänkt. Ser fram emot hela baletten och hoppas på 20% rabatt överallt när det gäller kläder o stävlar osv. Brukar alla ha 20% rabatt eller?
 

pila

BLÄT!
Gick med
19 Mar 2004
Ort
fba
Hoj
r6 2002
Ill be there! fullast vinner. bytte bort sexan igår mot en snöskoter:p hehe! står juh bara å samlar damm så här års. tjyv låna brors r1 under sommaren ist. custom bajk te nästa sommar.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top