3 år.... nu singel.. =(

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Grattis!

1. Logga in på valfri dejt(knull)sida.
2. Tänk ut vilken ålderskategori du vill dejta (knulla).
3. Gör en sökning i ditt område i denna ålderskategori minus 5 år.
4. Skicka ut 50 st. "Hej, hur är läget"-mess.
5. Vänta på svar från de 20% som svarar.
6. Gå rakt på sak.
7. Lägg upp ett knullschema för de 10% som nappade.
8. Sup och lev rövare och besök dina 10% när du har tid över.
9. Åk båt eller nåt med den där förbannade korvryttaren Jörgen.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Grattis!

6. Gå rakt på sak.

Tack för det epitetet.

/J

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Grattis!

6. Gå rakt på sak.

Du e fan trasig :D Stackars människor som råkar ut för dig och din bitterhet.. men det finns någon för alla sägs det..

Till trådskaparen, det går över, iaf nästan helt och hållet. Åka hoj, träna och framförallt jobba är medicinen.. se till att hålla dig på hjulen bara.

MC Doktorn

Guest
Grattis!

Jag har levt själv hela mitt liv.

Ikväll var jag ute och tändkulade runt i Mälaren med min båt, helt plötslig fick jag i mörkret syn på en jätteeld och rave-fest med vinkande människor mitt på en strand, jag styrde genast dit. Nu är jag hemma och är ganska yr och glad.

Nu kan du göra vad fan du vill med mindre risk att såra ngn.

http://www.sporthoj.com/galleri/visabild.php?id=66235&header=1

/Singelskadad onanist

Apropå tändkulor , vad hände på den där stranden egentligen och vad fick dig så yr :va:tungan

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Apropå tändkulor , vad hände på den där stranden egentligen och vad fick dig så yr :va:tungan

Det var inget snuskigt, bara lådvin och och musik tills det blev ljust.

Jag menade bara att man inte sällan kommer att träffa många roliga människor när man kan hänga på spontangrejer. Det är ju inte alla förunnat att göra så, som har ngn som väntar hemma. Myntets baksida. Sedan inser jag förstås att det säkert kan vara underbart med ett bra förhållande.

Jag är ju typ tjär i dig.

Jag är hystofet. Jag ska tom tvinga mig ut och springa nu, så illa är det.

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Grattis!

Jag har levt själv hela mitt liv.

Att lära sig ha roligt själv resp fånga dagen själv är en styrka jag tror är ett sällan debatterat egenvärde men även ingångsvärde i ett varaktigt förhållande. Jag rekommenderar dig att inte hasta in i ett nytt förhållande utan ta tillvara den chans du nu har.

Ikväll var jag ute och tändkulade runt i Mälaren med min båt, helt plötslig fick jag i mörkret syn på en jätteeld och rave-fest med vinkande människor mitt på en strand, jag styrde genast dit. Nu är jag hemma och är ganska yr och glad.

Nu kan du göra vad fan du vill med mindre risk att såra ngn.

http://www.sporthoj.com/galleri/visabild.php?id=66235&header=1

/Singelskadad onanist
Ujuj, här stinker det ignorans..

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Kan man inte göra spontangrejer när man har partner?

Trodde inte man skulle låsa in sig och dö bara för att man har nån.

Lev livet, ensam eller tillsammans med någon spelar ingen som helst roll, man sitter liksom inte ihop.

//Pippi

MC Doktorn

Guest

Lev livet, ensam eller tillsammans med någon spelar ingen som helst roll, man sitter liksom inte ihop.

//Pippi

Eller som någon sa bättre en kråka i näsan än en skata i boet

Sedan inser jag förstås att det säkert kan vara underbart med ett bra förhållande.

Borde väl finnas några seriösa leatherboys bortsett från den desperate Valmers :hihi

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

//Pippi

Nej, det kan man inte alltid göra. Men antagligen har man då kanske inte rätt partner. Hur många gånger läser man inte om tjejer som gråter blod för att killen sticker ut med kompisarna för att ta en öl? Något korn av sanning måste finnas i de historierna, eller det är bara något som någon hittat på?

Sedan är det ju trots allt som så, att även om du kan göra spontangrejor så har du ändå någon att ta hänsyn till. Skulle du uppskatta ifall din kille kom hem en kväll och packade resväskan, lämnade dig med en puss i dörren och ett, "Snart tillbaka, älskling!", för att sticka iväg tre veckor med en kompis till Ibiza?

Håller med om att man inte sitter ihop, frihet måste finnas, men så även hänsyn och respekt. Om inte, då är frågan vilket värde personen har för dig som du kör över.

Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Feel you bro... Jag blev också singel igen för typ tre veckor sen och även om det gjorde ont och jag givetvis saknar vad vi hade tillsammans så var det rätt beslut. För att citera Per Elofsson;
Det är bara att bryta ihop och komma igen.

Men jag hakade å andra sidan på grabbpolarna till Spring Break i Las Vegas en vecka i mars, hade ju semesterdagar kvar... så jag är kanske inte traditionellt pojkvänsmaterial :tungan

Var positiv! Singellivet är också kul och det är definitivt rätt årstid nu för att bli singel om du ska måsta det. Kör hoj, drick öl med polarna på uteserveringar och även om du säkert inte är sugen på att träffa andra tjejer just nu så kommer suget snart tillbaka.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Håller helt med, men jag ville nog mer ha fram att man kan göra saker själv OCH tillsammans. En bra grej är ju om man hittar ett gemensamt intresse som båda tycker är kul. Sen skulle jag aldrig gråta blod om min kille festade med sina kompisar, om han sen även gav mig tid.
Håller helt med att man måste ha respekt till varandra, man måste ge och ta och inte leva i ett förhållande på den enes villkor hela tiden.

Det måste vara rätt balansgång helt enkelt. :)

Nej, det kan man inte alltid göra. Men antagligen har man då kanske inte rätt partner. Hur många gånger läser man inte om tjejer som gråter blod för att killen sticker ut med kompisarna för att ta en öl? Något korn av sanning måste finnas i de historierna, eller det är bara något som någon hittat på?

Sedan är det ju trots allt som så, att även om du kan göra spontangrejor så har du ändå någon att ta hänsyn till. Skulle du uppskatta ifall din kille kom hem en kväll och packade resväskan, lämnade dig med en puss i dörren och ett, "Snart tillbaka, älskling!", för att sticka iväg tre veckor med en kompis till Ibiza?

Håller med om att man inte sitter ihop, frihet måste finnas, men så även hänsyn och respekt. Om inte, då är frågan vilket värde personen har för dig som du kör över.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Håller helt med, men jag ville nog mer ha fram att man kan göra saker själv OCH tillsammans. En bra grej är ju om man hittar ett gemensamt intresse som båda tycker är kul. Sen skulle jag aldrig gråta blod om min kille festade med sina kompisar, om han sen även gav mig tid.
Håller helt med att man måste ha respekt till varandra, man måste ge och ta och inte leva i ett förhållande på den enes villkor hela tiden.

Det måste vara rätt balansgång helt enkelt. :)

Och jag håller helt med dig, i allt det du skrev ovan! Det är precis så jag tycker det ska vara i ett förhållande.

Men det är som sagt, som Jörgen framhöll: Är du singel kan du verkligen göra precis allt, precis när det behagar dig, utan att behöva ta hänsyn till någon annan än dig själv.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Gick också isär nydligen. Hade också varit ihop i 3 år och bott ihop i 2 år. Det är ju inte så gött.... till en början. Fan vad skönt det är att vara fri nu. Du har ju världens chans att leva rövare nu när sommaren kommer.

Jag njuter av varje dag som aldrig förr. uuu vad skönt det är att få bestämma precis allt själv.

Hoppas hon inte läser detta....:banana

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Tråkigt! Men efter regn kommer solsken!

För mig tog det slut för snart två månader sedan och det blev 6år tillsammans med tjejen. Känns värst i början men receptet för att inte deppa ihop fullständigt är att sticka ut och göra annat. Tänk positivt, finns ju en anledning till att allt händer. Hoppas jag iaf:confused::D
Nu är det gymmet som gäller 4 dagar i veckan, skönt att få ut lite agressioner och tänka på annat. Nu kan man göra vad man vill när man vill och behöver inte bry sig om annat än sig själv, vilket man uppskattar allt eftersom.
Va ledsen och förbannad ett tag. Sen är det bara att rycka upp sig, för saker och ting löser sig. Det är ju hojsäsong nu så livet kunde varit sämre:tummenupp

Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Det är nästan så man blir lite avis på er singlar!
Sambo sen 15 år tillbaka och 2 ungar, spontant sa ni, vad är det... :va

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
TS: Surt. Nån sa till mig att generellt så tar det lika många månader som antalet år man varit ihop att komma över en separation. Kan inte verifiera hurpass säker prognosen är, men i slutet av Augusti bör du vara symptomfri.

Avslutade ett 13 år långt förhållande för mer än 2 år sen och har inte kommit över det än, men jag är ju norrlänning och vi mår som bäst om vi får vara lite deprimerade. :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år