3 crossar stulna i Hägersten i Stockholm

Bad_boy_rune

Gasa utan fasa!
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Hägersten
Hoj
2008 KTM 250 SX-F
Hej gott folk! Nu har alla 3 av familjens crossar blivit stulna natten till idag. Garagedörren uppbruten och 3 crossar plus andra ägodelar är numera borta och behövs hittas! Är tacksam ifall ngn hör av sig om ni ser eller hör om dessa! Ring på nr: 070-461 53 50

Bifogar bilder på dessa: 1 KTM 250 SX-F -08, 1 Kawasaki 250 KX-F -08 samt en Suzuki RM-Z 250 "Enduromoddad"
 

Bifogat

  • CIMG0241.jpg
    CIMG0241.jpg
    90 KB · Visningar: 242
  • CIMG0237.jpg
    CIMG0237.jpg
    91 KB · Visningar: 326
  • CIMG0239.JPG
    CIMG0239.JPG
    239 KB · Visningar: 207
Last edited:

COSMOZ 08

Sporthojsnörd
Gick med
23 Apr 2003
Ort
08 City
Hoj
KTM 990 SMT
Fan vad tråkigt
Ska hålla ögonen öppna

Var vem vill du man ska kontakta om någon ser dom
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Fruktansvärt frustrerande kväll igår.
Fick syn på crossarna ute hos mig igår, ringde både polis och ägaren.
Efter typ 2 timmar hade ingen patrull kommit så jag gav mig ut och spana efter dom och hade koll på dom ytterligare en timme, fortfarande ingen polis i sikte.
Trots att en bil som var iblandad stod parkerad med en av busarna kvar i den i en timme blev det ingen fart på polisen.
Tillslut försvann dom, förmodligen efter att ha sett mig i min mörkblåa v70 med extra antenner och skit snurrandes i området.
Fan att man har prövotid kvar på lappen, annars hade man kunna använda sig av bilen och stoppa dom.
Fick ett par bra bilder på dom med, utan hjälm, som lämnades vidare till ägaren, polisen visade inget större intresse när jag bad dom komma förbi och hämta bilderna.

Suck!
Jävlar anamma den dagen min hoj blir stulen, ingen mening att vänta på polisen ska göra nåt, man får ta tag i det själv helt enkelt.
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Bra jobbat mr.burton!! Eftersom att dom används i omgivningarna finns det hopp om att ägarna ska kunna få sina hojar åter.
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
Nice work mr burton!

Kanske TS kan slänga upp bilderna här så kanske nån känner
igen tattarna!?
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Som jag förstått det skall man säga att en stöld är pågående för att få fart i sheriffen.
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Trots att en bil som var iblandad stod parkerad med en av busarna kvar i den i en timme blev det ingen fart på polisen.

Fick ett par bra bilder på dom med, utan hjälm, som lämnades vidare till ägaren, polisen visade inget större intresse när jag bad dom komma förbi och hämta bilderna.

Nu har du väl ett reg.nr på en bil, att lämna till både till ägaren och POLISEN oxå:tummenupp

Dom kan ju inte få det mer serverat.

@ägaren(bad_boy_rune): Ring vakthavande befäl idag och gör en anmälan mot Polisen.
Ring sedan till försäkringsbolaget, de lär vara intresserade. Försäkringsbranschens gemensamma tipstelefon: 020-325 325
 

Bad_boy_rune

Gasa utan fasa!
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Hägersten
Hoj
2008 KTM 250 SX-F
@ägaren(bad_boy_rune): Ring vakthavande befäl idag och gör en anmälan mot Polisen.
Ring sedan till försäkringsbolaget, de lär vara intresserade. Försäkringsbranschens gemensamma tipstelefon: 020-325 325

Riktigt frustrerande! mr. Burton ska ha en eloge för vad han bidrog med igår! Gårdagens kalkon var ju minst sagt polisen uteblivna insats. Vilken nummer ringer man då SilverWolf? I vilket fall ska jag ge mig ut dit idag och om de är där så ringer jag 112 och rapporterar skiten.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Bra jobbat Mr. Burton! :Bugar

En stor anledning till att snuten inte kommer är att dom vet att åklagarna lägger ner alla småmål, har ingen våldtagit ett minderårigt fotbollslag, inblandad kändis, stulit Kungsholmen eller skattefifflat så läggs det ner :huvet Tyvärr är buset väldigt medvetna om det också :(

Jag ringde om en pågående misshandel för nått år sen iofs, då jävlar hände det grejer, det tog nån minut, sen kryllade det av poliser och polisbilar i området :tummenupp Misstänkt rattfylla har dom iaf förr om åren varit grymt snabba på också.
 

Bad_boy_rune

Gasa utan fasa!
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Hägersten
Hoj
2008 KTM 250 SX-F
Bra jobbat Mr. Burton! :Bugar

En stor anledning till att snuten inte kommer är att dom vet att åklagarna lägger ner alla småmål, har ingen våldtagit ett minderårigt fotbollslag, inblandad kändis, stulit Kungsholmen eller skattefifflat så läggs det ner :huvet Tyvärr är buset väldigt medvetna om det också :(

Jag ringde om en pågående misshandel för nått år sen iofs, då jävlar hände det grejer, det tog nån minut, sen kryllade det av poliser och polisbilar i området :tummenupp Misstänkt rattfylla har dom iaf förr om åren varit grymt snabba på också.


De e ju klart det finns en prioritet, jag skulle ju inte vilja att nån annan dog pga. att nån idiot kör runt på en stulen cross. Fallet igår var att en utryckning om en trafikolycka hamnade före och att de skulle ta crossarna efter. Tyvärr är polisen i Stockholm jävligt underbemannade :(
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
De e ju klart det finns en prioritet, jag skulle ju inte vilja att nån annan dog pga. att nån idiot kör runt på en stulen cross. Fallet igår var att en utryckning om en trafikolycka hamnade före och att de skulle ta crossarna efter. Tyvärr är polisen i Stockholm jävligt underbemannade :(

Hehe jo, det var jävligt synd.
Men nya tag idag!!!

På tal om bilder förresten, föredrar att man inte lägger ut dom här, och om man nu absolut måste så vore det bra om det var förstorat så pass att man inte kan positionera var jag bor ;)
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Två av dom vackraste skapelser:tuttar:tuttar:kär:brynad:slicka:crash :rullandeu som Polismyndigheten har haft vett att anställa var hos mig och hämta upp bilderna jag tog.
Jag tror jag är kär :tungan Om jag får sånt besök varje gång säger jag upp mig på jobbet och jagar stulna hojar varje dag istället :tungan
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Två av dom vackraste skapelser:tuttar:tuttar:kär:brynad:slicka:crash :rullandeu som Polismyndigheten har haft vett att anställa var hos mig och hämta upp bilderna jag tog.
Jag tror jag är kär :tungan Om jag får sånt besök varje gång säger jag upp mig på jobbet och jagar stulna hojar varje dag istället :tungan

pics or didnt happen:tuttar
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Bra jobbat Burton :klappar

Då du ringer 112 säger du pågående stöld, plats, gärningsman/män är på plats samt att du kommer att konfrontera dem.. det kan bero lite på situationen men då brukar det gå fort..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top