Kompletterar lite:
Ja iaf efter 150mil regn sa beslöt vi oss för att chilla i Hamburg ett tag(festa som fan
). Sen tänkte vi att Amsterdam är ju nästan pa vägen till Nurburgring sa vi drog dit. Vi körde runt över alla kanaler och fick till slut hjälp av nan att hitta boende men vi blandade ihop vädersträcken sa vi hamnade helt fel. Till slut sa tog vi in pa ett hotell nanstans och orienterade oss darifran. Efter mer chillande(fest)
sa styrde vi kosan mot ringen, bara vi visste vart vi skulle sa hade det varit bra. Anyway sa träffade vi engländarna som sagt.....
Hopp..
Första natten pa Psycho-campingen var lite jobbig, kall och och lite sömn fick vi pga nan idiot som inte hade med sig sovsäck och väckte oss femtielva ggr.
Ringen var skräckinjagande
men efter första varvet sa ville man bara köra mer.
Vägarna här runt ringen är helt makalösa.
Det är väl antagligen bättre i alperna men iaf mina pengar räcker bara till en hemresa just nu.
Känns trist att aka hem till Bullmark/Gravmark, vilken skitväg i jämförelse.
Nu fördriver vi tiden medans 2 hojar far nya däck. Ja dom räckte hit! Jag kör t.o.m hem pa mitt slitna framdäck.
Annat: Gerry var inte pa hotellet men vi sag Sabine Schmidt just innan hon tog med nagra rika typer pa ett varv i Ring-Taxin. Jävlar var hon kör den jäntan, man blir ju kär!
Sen träffade vi nagra Brats fran Stureplan som hade en "Gentlemanna-klubb" där dom delade kostnaderna pa en Lamborgini, en GT3 och nan trimmad hyr-Clio.
Jaja nu har jag inte tid med er längre. I eftermiddag när hojarna är klara drar vi nanstans. Vet ej vart, Berlin?
/Ciao