3 idioter i Europa

rikardo_

Ny medlem
Gick med
2 May 2008
Hoj
2009, yamaha, r1
Nu har vi kommit oss till en sketen förort i Stockholm, freddy och Järven känner sig inte hemma, men jag kan smälta in överallt med mitt universala utseende :D Vi tog E4an hela vägen från Umeå, stannade och tankade lite på vägen och så. Att hitta i stockholm är ingen lek, körde säkert runt i en timme för att hitta rätt. Nu befiner vi oss i Brandbergen som ska ligga i haninge komun. Freddy är självmords benägen, när han kör stående wheelies hela vägen från Umeå:yoparty Jag och Järven puttrar på i laglig hastighet, och freddy får vänta in oss ca var 5 mil i säkert 15minuter:D Snart är vi utomlands :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Freddys framdäck kommer att räcka längst... :D

Green virus

Rastar Ducatis...
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX6R -05, FZ600s -02
Att "toyboy" kan köra i laglig hastihet, det tror jag inte ett smack på:)

Härligt att ni allfall klarat av att ta er så pass långt :tungan

Järven

Loch Ness
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
GSX-R 1100-92(såld) Yamaha FZ1-S
Nu har vi överlevt vansinneskörningen från Hufvudstaden till Helsingborg. Vi är väl marinerade av regnvatten. Enda ljusa punkten på dagen var det lilla solskenet vi fick uppleva vid Vättern där en stackars Bilistenkassörska fick uppleva Rickardos "charm" och vara med på ett foto.:D
Imorgon ska vi skruva ihop R1:an och dra till antingen Danmark eller Tyskland.

Ps. Cissi: Rikard A.K.A "toyboy" hälsar! :banana Ds.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Kul å höra att det går bra för er :tuttar

Ska fortsätta följa tråden!

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Om ni gillar brudar så kan jag och Cbjörkman tipsa om ett ställe vid Sachenring. "Uni" tror jag det hette...
Eller en camping i Österike med tveksamma grannar. :tuttar

-Freddy-

Guest
Lägesrapport:

Innan vi lämnade helsingborg vart det lite stressmek hos bröderna nilssons mc, där rikard behövde dom sista detaljerna pa sin skrapade hoj. Mycket vänliga killar, fick ta in hojen i butiken och bröderna bistod med mekhjälp och tips! Nicenice!

Över till danmark tog vi färjan och fortsatte sedan längs strandvägen till rödby där vi träffade en annan biker som visade sig vara fran hamburg. Pa färjan över surrade vi om allt möjligt och han erbjöd sig att följa med oss och visa hotell och mc-butiker i hamburg! Mycket trevlig kille!

Sista biten i danmark och autobahn fick vi enbart en sak: regn, regn och mer regn.. man är inte sa kaxig med slitna dack pa en kolsvart autobahn :gnissla

Naväl, nu stänger internetcafét, aterkommer med lagesrapport vid nurnburgring antar jag. Hejsvejs /idioterna

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
Ha så skoj, och gasa inte för tidigt i utgångarna nu Rikard! ;-)

/Roger

Green virus

Rastar Ducatis...
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX6R -05, FZ600s -02
jupp.. snart är jag oxå en idiot i Europa.. fast ni kanske tycker jag är en dubbelidiot då jag inte tar hojen med mig:näsblod

:) :)

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Hur går det för er där ute i stora världen?

rikardo_

Ny medlem
Gick med
2 May 2008
Hoj
2009, yamaha, r1
Hej

Nu har vi spöat hojarna pa ringen, helt sjuk bana. Vi träffade nügra bikers fran england som hade gps och skulle till samma ställe, alltsa nünberring :yoparty. Vi följde dem till en camping som liknade Norman Bates Hotell :eek: Otrevligare personal far man leta efter. Freddy och patrik tältade, jag testade göra en Cbjorkman och tälta i skinnstället (Ingen hit). Jag frös precis över allt och efter ca 2timmars sömn sa vaknade jag av en kraftig näsblödning :mad: Jag traskade runt hela natten för att halla värmen, tillslut satt jag i den gemensamma duschen till kl 07:00, da jag gick tillbaka till tältet. Vid 11:00 fick jag äntligen tag i personalen och checkade in pa hotellet.

Nu börjar pengarna ta slut, och vi ska ta oss hem pa nagot vänster. Vi skiter i Italien

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Haha, tälta i skinnstället var ingen hit alltså? :D
Hur gick själva körningen? Körde ni många varv och vad kostade det?

Synd att ni missar Italien, verkar vara grymt.

Järven

Loch Ness
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
GSX-R 1100-92(såld) Yamaha FZ1-S
Kompletterar lite:

Ja iaf efter 150mil regn sa beslöt vi oss för att chilla i Hamburg ett tag(festa som fan:banana ). Sen tänkte vi att Amsterdam är ju nästan pa vägen till Nurburgring sa vi drog dit. Vi körde runt över alla kanaler och fick till slut hjälp av nan att hitta boende men vi blandade ihop vädersträcken sa vi hamnade helt fel. Till slut sa tog vi in pa ett hotell nanstans och orienterade oss darifran. Efter mer chillande(fest):fyllisar sa styrde vi kosan mot ringen, bara vi visste vart vi skulle sa hade det varit bra. Anyway sa träffade vi engländarna som sagt.....

Hopp..

Första natten pa Psycho-campingen var lite jobbig, kall och och lite sömn fick vi pga nan idiot som inte hade med sig sovsäck och väckte oss femtielva ggr.:tungan

Ringen var skräckinjagande:gnissla men efter första varvet sa ville man bara köra mer.:yoparty
Vägarna här runt ringen är helt makalösa.:yoparty Det är väl antagligen bättre i alperna men iaf mina pengar räcker bara till en hemresa just nu.:huvet Känns trist att aka hem till Bullmark/Gravmark, vilken skitväg i jämförelse.
Nu fördriver vi tiden medans 2 hojar far nya däck. Ja dom räckte hit! Jag kör t.o.m hem pa mitt slitna framdäck.

Annat: Gerry var inte pa hotellet men vi sag Sabine Schmidt just innan hon tog med nagra rika typer pa ett varv i Ring-Taxin. Jävlar var hon kör den jäntan, man blir ju kär!:D Sen träffade vi nagra Brats fran Stureplan som hade en "Gentlemanna-klubb" där dom delade kostnaderna pa en Lamborgini, en GT3 och nan trimmad hyr-Clio.
Jaja nu har jag inte tid med er längre. I eftermiddag när hojarna är klara drar vi nanstans. Vet ej vart, Berlin?:va
/Ciao

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Sen träffade vi nagra Brats fran Stureplan som hade en "Gentlemanna-klubb" där dom delade kostnaderna pa en Lamborgini, en GT3 och nan trimmad hyr-Clio.

Det var troligtvis Erik Irhall som du träffa, han brukar vara nere på ringen. Det var han som starta bytbil.com, efter försäljningen av siten till aftonbladet har han fått "lite" pengar över och glassar nu runt i värden och kör bana.

-Freddy-

Guest
Tog ett förstavarv i förrgar, vad ska man säga? Höll pa att aka av banan tva ganger, nagra bakhjulssläpp vid nedväxlingar, powerwheelies över krönen och en stoppie i en nedförsbacke som inte direkt var jämn. Var riktigt skoj ända och inte sa farligt som man trodde, bara man har respekt för banan. :näsblod

Igar var vi ut pa banan igen, alla tre. Blev 4varv var för mig och rikard samt 2 för patrik. Efter ett par varv körde jag med tidtagning med start och stopp fran langrakan som slutade pa 11.05, efter det var man rätt svettig :näsblod

4varv 70euro, 8 för 135euro osv, arskort 10papp.

-Freddy-

Guest
Kompletterar med nagra bilder fran dom senaste dagarna...

Bifogat

• IMG_1479.jpg
    IMG_1479.jpg
    128.9 KB · Visningar: 111
  • IMG_1570.jpg
    IMG_1570.jpg
    112.3 KB · Visningar: 87
  • IMG_1563.jpg
    IMG_1563.jpg
    182.2 KB · Visningar: 114
  • IMG_1540.jpg
    IMG_1540.jpg