30-årspresent till polaren

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Jag kommer inte ihåg om jag har postat en likadan tråd eller ej, men har jag gjort det redan så har jag iaf glömt bort vad som skrevs...

Jag behöver lite hjälp med polarens present som måste fixas till den 16:e Juli då han fyller gubbe på riktigt!
Hans intressen är lite blandat, men sprit-porr-sport typ är väl huvudämnena. Han samlar på hockey/fotbollströjor från landslaget och nhl men det där kan jag inget om så det hoppar jag över. Sprit handlar vi runt 3-5liter var i månaden av olika sorter så det känns också lite kasst. Porr, ja vad säger man? Han har en enorm samling av porrfilmer/tidningar men jag tror hans tjej tycker det räcker med sådant...
Det enda han bokstavligen talat har önskat sig är en strippa till hans fest, men jag vet inte hur bra det valet är med familjemedlemmar närvarande då han kommer få det att se ut som att han inte hade en aning om min present varpå jag får onda blickar :) Alternativet jag tänkte på var att åka till stockholmo och gå ut och supa lite och ha en strippa på förfesten :va

Eller vad finns det mer man kan göra? Vi går nog ihop och skramlar några polare, 4-5 stycken blir vi nog och det får väl kosta runt 500:-/skalle typ.

LasseR6 skrev:
Ge han ett fallskärmshopp. gav polarn det igår. Han är höjdrädd. :hihi
Vad har man kompisar till? :hihi

Det fick jag på min svensexa....glömmer det aldrig. Det bär emot att kliva av ett fullt fungerande flygplan 4000 m över marken, jag lovar!
Annars kan du ge han en åktur i en rallybil, brukar folk inte glömma i första taget :tummenupp

Kapten Blåskägg skrev:
Det fick jag på min svensexa....glömmer det aldrig. Det bär emot att kliva av ett fullt fungerande flygplan 4000 m över marken, jag lovar!
Annars kan du ge han en åktur i en rallybil, brukar folk inte glömma i första taget :tummenupp

ge han en rediger tur med nån som kan köra båge.. :P
typ oLLER :hihi

Rallybil var iofs en bra grej, han är ju tokig i allt som har med bilar att göra. Åka hoj går bort, det är han inte intresserad av. Fallskärmshopp skulle inte funka tror jag, sen vill ju jag vara med på vad det nu blir och jag sätter mig inte i ett litet skitplan som kastar ut folk hursomhelst :brinnerup
Frågan är bara vart man får tag på en rallysnubbe som kan fixa fram en sträcka och är villi att köra för så lite pengar :(

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick