iskalla_killen
Boooooring
Kan man köra "300km/h" så är vägen INTE kurvig... Iaf inte det jag menar med kurvig.
iskalla_killen skrev:Kan man köra "300km/h" så är vägen INTE kurvig... Iaf inte det jag menar med kurvig.
Håller med där faktiskt.men det var ändå friskt körtiskalla_killen skrev:Kan man köra "300km/h" så är vägen INTE kurvig... Iaf inte det jag menar med kurvig.
E22 skrev:Håller med där faktiskt.men det var ändå friskt kört
lägg märke till vilken växel "det" kör i..Michelle No2 skrev:Hmmm undrar hur nerdrevad den är med tanke på accelerationen mellan 270 och 299!!!
Så frågan är: Hur fort körde han/hon egentligen?
Edit kollade en gång till:
accet var under nedlägg inte så konstigt..
KalleNorton skrev:det gick ju aldrig i 300, han kom ju bara upp i futtiga 299
DanTheMan71 skrev:E alla blinda här eller e det bara jag som ser att det e glädjemätaren Arne i fartenQUOTE]
Men jag som snabbspolar filmen när jag ser den så uppskattar jag dock farten upp till 300 . Nej du, farten är närmare ljushastigheten eller ljusår från 300.
Lurch skrev:Han kör 299 på 5:ans växel vid ett tillfälle vad jag kan se. Sannolikt?
DanTheMan71 skrev:O kolla axet till 300 .Min R1 e fan inte slö men den e som en pråm om man jämför.
Ärligt talat så fattar jag inte riktigt vad du talar om..chrtur skrev:Ganska intressant att det är sådana personer som drar ned sporthojarna i träsket filosofi. Detta är daglig körning av 75 procent av alla hojåkarna i Italien . Kurvig eller ej, men det saknas inte alternativ.
Till våren skall jag filma en körning på vägar om det finns möjligheter men för mig betydligt lägre farter och visar att det är det optimal sättet att köra hoj på enligt min egen åsikt.
/C
Major Bif skrev:Ärligt talat så fattar jag inte riktigt vad du talar om..
Lurch skrev:Han kör 299 på 5:ans växel vid ett tillfälle vad jag kan se. Sannolikt?
EZrideR skrev:sant... ZX10R och var inte om i italien... en polare var där i sommras och när han kom hem var han helt förälskad i deras vägar... nu förstår jag varför.. kanske borde börja planera nästa års semester
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|