DreeTman skrev:hehe... hur många procent fler är det än vad det är på den där andra "minst lika bra hojsiten" med snarlikt namn o logga?
DreeTman skrev:hehe... hur många procent fler är det än vad det är på den där andra "minst lika bra hojsiten" med snarlikt namn o logga?
Swedie skrev:fantasier dem grundar sin "fakta" på...
kul hur dem ändrar texten... haha! och dem klagar på denna sidan.
tror vi har hittat ett par mentalt frånvarande individer.
jag tror du missar att poängen med siten just är att de ska snacka om slangande förbi snutstationen och liknade.Nicke skrev:Hmmm... jag ska ju inte såga den andra sajten redan. Har kollat igenom de få postningarna och det verkar ju vara en del "öh, fan ba slangade förbi snutstation å dåm ba blev helt snea"-folk. Inget jag är intresserad av att läsa. Känns som lite fjortisvarning. Jag hoppas de hajar att om de börjar moderera annat än cp-inlägg så drar folk på stört.
Silwer skrev:jag tror du missar att poängen med siten just är att de ska snacka om slangande förbi snutstationen och liknade.
Troligen blev de utskrattade här när de försökte.
Kricke skrev:
kolla här
OBS. Vi redigerar inte ditt inlägg som Swedie gör på SH.com (FAKTA) här är ordet fritt även om det kan svida i pälsen
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |