3000

Status
Ej öppen för fler svar.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
hehe... hur många procent fler är det än vad det är på den där andra "minst lika bra hojsiten" med snarlikt namn o logga? :crash

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
DreeTman skrev:
hehe... hur många procent fler är det än vad det är på den där andra "minst lika bra hojsiten" med snarlikt namn o logga? :crash

Speaking of den "andra siten"... Är det bara jag som är konspiratoriskt lagd, eller verkar det som om flera av inläggen (från olika nick's) är skrivna av en och samma person?

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
DreeTman skrev:

Tja, kan det bli typ 6000% mer.
eller har mina mattekunskaper gått och gömt sig?

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
T-rex : Hehee... fan jag tänkte precis samma sak igår när jag läste lite vad de skrivit!! :)

Akryl: Det är nog mycket möjligt... men det är ju bara för att de är så nya! :rolleyes:

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Hmmm... läste lite på Sporthoj.se och de ska fan i mig inte censurera nåt. Förutom "moraltanter"... Jävligt vad censurfritt det var då...

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
de gillar inte det här forumet iaf.
Vilken nivå de har med censurfritt och bara fullvuxna fullvärdiga pojkar med riktiga sporthojar och inte sånt skräp vi besökare här har:)
Läs "sämsta på länge" tråden i det forumet och avgör om de är så mogna som de först vill ge sken av för att sen vråla om rätten att åka på slangen och allt vad det nu var:)

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Jäklar vad dom hackar på Swedie på sporthoj.se :confused:

kolla här

OBS. Vi redigerar inte ditt inlägg som Swedie gör på SH.com (FAKTA) här är ordet fritt även om det kan svida i pälsen

Ok vad vad spelar det för roll? Du låter som Swedie faktiskt grinig till lipgränsen.

Han som gjort sporthoj.se måste ju ha sagt något idiotiskt här på "riktiga" sidan för att få Swedie förbannad :rolleyes:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
jag vet ju inte vem den här "Swedie" är men de har mer att säga om honom i en annan tråd.
Tydligen ska han få smörj eller nedgöras baar av åsynen av adminen på den andre siten:)

Skrivet: Sön Jun 08, 2003 1:21 am
Re: Swedie hälsar

--------------------------------------------------------------------------------

"Om han bara visste vem han kallar för idiot skulle han lägga benen på ryggen och sticka.
IRL skulle han aldrig vågat stå öga mot öga och säga det. Jag har sett honom arg och skulle INTE vilja vara hans ovän än mindre kalla honom idiot.

Men dessa två herrar kommer onekligen att träffas och det vill jag se

Vill se när Swedie kissar på sig eller börjar lipa Förlåt"

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
fantasier dem grundar sin "fakta" på...

kul hur dem ändrar texten... haha! och dem klagar på denna sidan.

tror vi har hittat ett par mentalt frånvarande individer.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Swedie skrev:
fantasier dem grundar sin "fakta" på...

kul hur dem ändrar texten... haha! och dem klagar på denna sidan.

tror vi har hittat ett par mentalt frånvarande individer.

Tur att du bor på andra sidan Atlanten.
Tänk hur du får smyga om du åker hit, Sporthoj.se knutters mc är ute efter dig. Nästan värre än Säffle raggargäng.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
själv häpnar jag över att man faktiskt kan starta ett forum bara för att sitta och hata folk på ett annat forum med samma namn, ett forum som jag antar måste betytt mycket för den siteägaren, annars skulle han inte tagit det namnet?
Än värre om det bara handlar om en personlig vendetta.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Hmmm... jag ska ju inte såga den andra sajten redan. Har kollat igenom de få postningarna och det verkar ju vara en del "öh, fan ba slangade förbi snutstation å dåm ba blev helt snea"-folk. Inget jag är intresserad av att läsa. Känns som lite fjortisvarning. Jag hoppas de hajar att om de börjar moderera annat än cp-inlägg så drar folk på stört.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Nicke skrev:
Hmmm... jag ska ju inte såga den andra sajten redan. Har kollat igenom de få postningarna och det verkar ju vara en del "öh, fan ba slangade förbi snutstation å dåm ba blev helt snea"-folk. Inget jag är intresserad av att läsa. Känns som lite fjortisvarning. Jag hoppas de hajar att om de börjar moderera annat än cp-inlägg så drar folk på stört.
jag tror du missar att poängen med siten just är att de ska snacka om slangande förbi snutstationen och liknade.
Troligen blev de utskrattade här när de försökte.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Silwer skrev:
jag tror du missar att poängen med siten just är att de ska snacka om slangande förbi snutstationen och liknade.
Troligen blev de utskrattade här när de försökte.

OK, då är jag med.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Kricke skrev:

kolla här

OBS. Vi redigerar inte ditt inlägg som Swedie gör på SH.com (FAKTA) här är ordet fritt även om det kan svida i pälsen

Detta kallar jag redigerat :fakta

SkorvKalle@sporthoj.COM

Medlem: #13
2.50 inlägg per dag
6.49% av totala
Poäng: 6
Forum Stil: subSilver
Grupper: Inga
--------------------------------------------------------------------------------
Tid: 10:19 pm

Items
Skrivet: Fre Jun 06, 2003 11:08 am
sämsta på länge ?!

Hur dålig fantasi får man ha egentligen ?! antar att ni som skapade denna sidan vet vad sporthoj.se är... alltså den RIKTIGA sporthojs-sidan!!! varför inte komma på nåt eget istället för att härma sporthoj.se.. sporthoj.se är en riktig bra hemsida där det finns ordentliga killar som verkligen vet va dom snackar om när det gäller MC..

Jag hoppas verkligen denna sidan blir en riktig flopp.. Jag nästan VET att detta kommer bli en riktig SKITsida..

Du som nu har fått denna dumma idén att skapa en sida o försöka att få den lika bra som sporthoj.se måste ju verkligen vara riktig dum i huvet.

Så hoppas du mår bra av att ha startat denna sidan nu, var glad om du får mer än 50 pers att regga sej här..

Ni som läser detta tycker jag ska registrera sej på den riktiga sporthojs-sidan istället, där har ni ett ordentligt forum!! www.sporthoj.se !!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...