JoS skrev:
Grattis! Du lyckades att fixa den första låsta tråden!
Utdrag från mitt plus Admin`s
Snabbe_jag_SPORTHOJ.Com
Medlem: #52
1.00 inlägg per dag
1.11% av totala
Poäng: 2
Forum Stil: subSilver
Grupper: Inga
--------------------------------------------------------------------------------
Tid: 9:08 am
Från: Världsmetropolen Tollarp
Items
Skrivet: Sön Jun 08, 2003 10:50 pm
Sporthoj.se???
--------------------------------------------------------------------------------
Säger bara en sak som jag skrev på ett annat forum som jag senare editerade pga jag gick in här som gäst och tappade sedan förtroendet för er direkt.
Ni kan gärna hacka på mig om ni vill det skiter jag fullständigt i.
Vem var det som jävlades från början inte var det Swedie utan en viss person som köpte .se domänen han vederbörande skött det hela snyggt hade vi sluppit denna diskution jag skötte det hela snyggt fick ett positivt bemötande av Swedie pga jag PM:ade honom innan jag la ut vissa grejer. Vederbörande vet vad det handlar om själv han kan gärna kommentera detta vilket jag tror han kommer att göra för att skydda sig själv men iom jag inte hänger ut namnet så kanske inte.
Jag tycker det är väldigt tråkigt att sånt ska ske som har skett är det inget annat att göra än beklaga fantasilösheten hos vederbörande person.
Som sagt du får gärna blocka mig om du vill jag har ändå inte för avsikt att stanna på detta forum utan stanna på :com
Tack för ordet Kennet
Betygsätt inlägg
Admin
Site Admin
Medlem: #2
4.67 inlägg per dag
15.56% av totala
Poäng: 5
Forum Stil: subSilver
Grupper: Inga
Tid: 9:08 am
Kön:
Profil Fotografi
Items
Skrivet: Mån Jun 09, 2003 12:24 am
Re: Sporthoj.se???
Du får gärna lipa hur mycket du vill. Sporthoj.se finns kvar oavsett hur fantasilöst det än månne vara.
Domänen var ledig och köptes av en som hann före och då gör han vad han vill med det utan att tillfråga någon. Ingen kan göra något åt det. Nu är jag faktisk trött på allt lipande.
Sporthoj.se är här och ingen kan göra något åt det.
Senast ändrad av Admin den Mån Jun 09, 2003 12:26 am, ändrad totalt 1 gång