3000

Status
Ej öppen för fler svar.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Detta också verkar som att skriver man Sporthoj.com så blir det automatiskt redigerat till Sporthoj.se

Detta är också saxat från .se

men VARFÖR gör man en sida som heter sporthoj när ni vet att det redan finns en RIKTIG sporthojs-sida? alltså skaffar en sporthoj.se adress och kallar denna sidan för "sporthoj"... detta är långt ifrån en riktig sporthojssida... sporthoj.se var först och är därmed den RIKTIGA sporthojssidan

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Lite mer saxat från .se

hahah, skorvkalle... nu blandar du nog ihop sidorna lite.. du menar väll sporthoj.se

aja.. hur somhelst så nöjjer jag mig med en sida.. och det är sporthoj.se!!!

så tack och hej för mig..

Betygsätt inlägg

RRickard

Medlem: #21
1.00 inlägg per dag
2.60% av totala
Poäng: 2
Forum Stil: subSilver
Grupper: Inga
--------------------------------------------------------------------------------
Tid: 10:19 pm

Items
Skrivet: Fre Jun 06, 2003 2:39 pm
Re: sämsta på länge ?!

--------------------------------------------------------------------------------

va faaaan, den ändrar ju på namnet..

idiot sida!!!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Snabbe_jag skrev:
Phuu blev lite rädd där..

Nu har jag lagt min tinlägg på .se mitt första och enda för den delen också.

.Com rules
Grattis! Du lyckades att fixa den första låsta tråden! :D

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
JoS skrev:
Grattis! Du lyckades att fixa den första låsta tråden! :D

Utdrag från mitt plus Admin`s

Snabbe_jag_SPORTHOJ.Com

Medlem: #52
1.00 inlägg per dag
1.11% av totala
Poäng: 2
Tid: 9:08 am
Från: Världsmetropolen Tollarp

Items
Skrivet: Sön Jun 08, 2003 10:50 pm
Sporthoj.se???

Säger bara en sak som jag skrev på ett annat forum som jag senare editerade pga jag gick in här som gäst och tappade sedan förtroendet för er direkt.

Ni kan gärna hacka på mig om ni vill det skiter jag fullständigt i.

Vem var det som jävlades från början inte var det Swedie utan en viss person som köpte .se domänen han vederbörande skött det hela snyggt hade vi sluppit denna diskution jag skötte det hela snyggt fick ett positivt bemötande av Swedie pga jag PM:ade honom innan jag la ut vissa grejer. Vederbörande vet vad det handlar om själv han kan gärna kommentera detta vilket jag tror han kommer att göra för att skydda sig själv men iom jag inte hänger ut namnet så kanske inte.

Jag tycker det är väldigt tråkigt att sånt ska ske som har skett är det inget annat att göra än beklaga fantasilösheten hos vederbörande person.

Som sagt du får gärna blocka mig om du vill jag har ändå inte för avsikt att stanna på detta forum utan stanna på :com

Tack för ordet Kennet

Betygsätt inlägg

Admin
Site Admin

Medlem: #2
4.67 inlägg per dag
15.56% av totala
Poäng: 5
Tid: 9:08 am

Kön:

Profil Fotografi

Items
Skrivet: Mån Jun 09, 2003 12:24 am
Re: Sporthoj.se???

Du får gärna lipa hur mycket du vill. Sporthoj.se finns kvar oavsett hur fantasilöst det än månne vara.
Domänen var ledig och köptes av en som hann före och då gör han vad han vill med det utan att tillfråga någon. Ingen kan göra något åt det. Nu är jag faktisk trött på allt lipande.
Sporthoj.se är här och ingen kan göra något åt det.

Senast ändrad av Admin den Mån Jun 09, 2003 12:26 am, ändrad totalt 1 gång

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
hehe....jag fattar inte vad de gnäller över?

Vad är det för snack om att Swedie editerar inläggen?
det har jag aldrig sett... Och det lär ju vara nått redigt puckat man skrivit om så skulle vara fallet.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
DreeTman skrev:
hehe....jag fattar inte vad de gnäller över?

Vad är det för snack om att Swedie editerar inläggen?
det har jag aldrig sett... Och det lär ju vara nått redigt puckat man skrivit om så skulle vara fallet.

Helt utflippad sida misstänker att hälften av de som reggat sig är folk från .com som vill säga sin mening om deras sandlåda utan spann och spade...

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Snabbe_jag skrev:
Helt utflippad sida misstänker att hälften av de som reggat sig är folk från .com som vill säga sin mening om deras sandlåda utan spann och spade...

Jo... För det är väll klagotrådarna som fyllt deras forum än så länge? Ja, förutom de härliga inläggen om att det är så fräckt att köra som en idiot... :D

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Nu är jag bannad där efter att ha sagt något olämpligt i deras ögon tydligen inte så fritt som de vill påskina...

Användarnamn: Lösenord:
Logga in mig automatiskt
Sporthoj.Se
Ditt hem på nätet

Home Registrera

Gör Sporthoj till din Startsida Lägg Sporthoj som favorit
Lokal tid (för forumet) Mån Jun 09, 2003 12:22 pm
Alla tider är GMT + 1 Timme

Forum Index
Critical Information

Du har blivit avstängd (bannad) från det här forumet
Var god kontakta webmasterna eller forums administratören för mer information

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Drop it!

Ok, vi kan ju alla ha vår åsikt angående sporthoj.SE, och jämföra dessa siter på ett eller annat sätt. Men jag tycker att det är bra att det kommer fler siter, konkurrens har alltid gynnat användarna, eller hävdar ni att internet inte är stort nog för 2 sporthoj? Eller att det finns folk som söker efter den här sidan å dyker in på SH.SE i misstag å lämnar där??

Jag tycker det är fånigt. Om man inte vill va på sh.se så skit i det, om ni vill va där så fine, va där. Hur märkligt det än kan tänkas så går det att va å kolla på både sh.com och sh.se. Dessutom gäller samma sak för båda: Om man inte känner för att skriva ett inlägg eller svara på det så behöver man inte. Och om man inte gillar en sida så behöver man inte besöka den, hur mycket skit det än kan provoceras med. Kom ihåg den som lägger skit inlägg på sh.se gör fortfarande så att deras traffik ökar! Så om ni så gärna vill bli av med sidan så besök den inte, enkelt!

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Re: Drop it!

Det jag bla skrev var visst kanske lite störigt för en viss person, men den personen ställde till det för sig själv och den personen låste en tråd dirékt för han vågade inte säga som det var, plus att jag accepterar att det och redigeringar förekommer, men då ska man inte säga att det inte förekommer.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Re: Drop it!

Lokke skrev:
Ok, vi kan ju alla ha vår åsikt angående sporthoj.SE, och jämföra dessa siter på ett eller annat sätt. Men jag tycker att det är bra att det kommer fler siter, konkurrens har alltid gynnat användarna, eller hävdar ni att internet inte är stort nog för 2 sporthoj? Eller att det finns folk som söker efter den här sidan å dyker in på SH.SE i misstag å lämnar där??

Jag tycker det är fånigt. Om man inte vill va på sh.se så skit i det, om ni vill va där så fine, va där. Hur märkligt det än kan tänkas så går det att va å kolla på både sh.com och sh.se. Dessutom gäller samma sak för båda: Om man inte känner för att skriva ett inlägg eller svara på det så behöver man inte. Och om man inte gillar en sida så behöver man inte besöka den, hur mycket skit det än kan provoceras med. Kom ihåg den som lägger skit inlägg på sh.se gör fortfarande så att deras traffik ökar! Så om ni så gärna vill bli av med sidan så besök den inte, enkelt!

Precis! Håller med..
Är iof en rätt trogen .comare..
Men är oxå inne på en massa andra sidor som bikeprojekt mfl..
//Nichlas

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...