Silwer skrev:310 med en gsxr1100, är det turbo alltså?
jag hade en 87a, runt 270 på mätaren ville den visa, denna var nyare det inser jag men 310 orginal, då ljuger nog mätaren värre än på min gamla zzr som visade nåt liknade.
Hade en zx12 för 2 år sedan. Hade den uppe i 320 mätarfart 3-4 ggr. Sedan tog jag beslutet att inte passera 300 fler ggr. Hastigheter runt 300 är hysteriska, när mätaren passerar 280 tycker i alla fall jag att mitt öde inte längre ligger i mina egna händer.
har en zzr1200 drog en cbr600 ganska enkelt i somras i ca 250 blåste jag om han enkelt men frågan är när mätaren bara går till 280 och nålen står i botten
hur fort går det då?men detta var en engågsföreteelse finns ingen direkt tjusning att åka i 300.
Håller med helt å hållet!Jag vet inte hur fort min hoj går? Har testat 250 en gång på mätaren(vad det var i verklig fart, ingen aaaaning) tyckte det blåste o levde fan, fullt tillräckligt för mig, totalt ointressent för mig om en hoj gör 200 el 350.
Håller med helt å hållet!Dessutom kan chimpanser varva ur en hoj rakt fram, jävligt imponerande att man har lyckats toppa hojen lixom
Då är den hoj som klarar högst kurvhastighet mycket intressantare.
![]()
Grattis, du har vunnit månadens onödiga trådlyft![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |