354.8 meter lång stoppie!

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
har inte kollar på den än.. men tror att jag har sätt den innan... grymmt..!!! :tummenupp när ska du sätta nästa rekord? + 1cm eller nått... frästen ska bli kul att se dig i göteborg den 28/1 lycka till..!!! :tummenupp
 

sandstream

Guest
Minst sagt imponerande men det hade varit roligare att se den i riktig fart, då är det lättare att se hur jäkla långt han åker.
 

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
The capital city!
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
porec skrev:
har inte kollar på den än.. men tror att jag har sätt den innan... grymmt..!!! :tummenupp när ska du sätta nästa rekord? + 1cm eller nått... frästen ska bli kul att se dig i göteborg den 28/1 lycka till..!!! :tummenupp

Tror jag låter han behålla sitt rekord så kan jag öva på annat istället :gnissla

Mässan ja, ska bli riktigt kul att köra där. Är bara lite lätt ororlig för underlaget då det är lackad betong med trackbite på. Lackad betong är snorhalt plus att trackbite ger lömskt fäste. Först släpper det som om man körde på grus och sen hugger det. Ska nog gå bra ändå! :)
 
Last edited:

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Hyfsat lång! Imponerande. Hade varit nått på uppkörningen för körkortet, bromsa och sen bara fortsätta i över 350 m.
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Matti skrev:
Tror jag låter han behålla sitt rekord så kan jag öva på annat istället :gnissla

Mässan ja, ska bli riktigt kul att köra där. Är bara lite lätt ororlig för underlaget då det är lackad betong med trackbite på. Lackad betong är snorhalt plus att trackbite ger lömskt fäste. Först släpper det som om man körde på grus och sen hugger det. Ska nog gå bra ändå! :)
jobbigt... klart då vågar man inte fullt ut heller... så du ska utmana "Gudfadern" hehe... gissa vem som kommer stå å filma eller ta kort :banana frästen vad är nytt för din del detta året? nått nytt du övar på, eller det gör du ju alltid men men...
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Ingen som har den i verklig fart. Den var riktigt grym!. men han hade för bra höjd i slutet för att lägga ner. kunde ju gått 2m till. :D
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top