Jag har tom sambo (ja, det är en kvinna, senast jag kollade iaf ) å det här är vårt kök just nu! Jag tyckte det blev mycket finare med en Gixxermotor mitt i, tyvärr så måste jag ju ha den i hojen i sommar. Vi va inte helt överens därHaha... Det kan inte vara så att du inte har någon flickvän va?
Jag har tom sambo (ja, det är en kvinna, senast jag kollade iaf ) å det här är vårt kök just nu! Jag tyckte det blev mycket finare med en Gixxermotor mitt i, tyvärr så måste jag ju ha den i hojen i sommar. Vi va inte helt överens där
Vad ere du servar,en MT-5a?
Jag har tom sambo (ja, det är en kvinna, senast jag kollade iaf ) å det här är vårt kök just nu! Jag tyckte det blev mycket finare med en Gixxermotor mitt i, tyvärr så måste jag ju ha den i hojen i sommar. Vi va inte helt överens där
Ja du! En väldigt snäll och överseende sambo kan man lugnt påstå att du har...
Intressant hur min mekartråd blev en relationstråd.
Med hjälp av dina inlägg kan jag skönja att en viss maktförskjutning råder i ditt förhållande. (ett fint sätt att säga att du är en toffel )
Jag monterade ihop hela hojen efter pulverlack i vardagsrummet, det gick det med.
Ja du! En väldigt snäll och överseende sambo kan man lugnt påstå att du har... Eller så har du väl bara ett välutrustat "garage"...
Det ser trångt ut! Har du haft den där hela vintern?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|