Gud (eller nån snäll person) var med mig, idag på mitt 3e race. För idag gick jag I MÅL!!! Det är helt otroligt. Fattade inte att det var sant när målflaggan viftades mot mig! Vilken känsla
Iaf! Tack för hjälp från Tom, Jenny, m.fl för meckhjälp o påmaning.
3e gången gilt! Nu äntligen kom jag i mål!
//edit - la till nårra bilder som jag fått.. allt jag har just nu. letar efter fler racebilder
- 25/4 - Anderstorp - Kvalade 3a (tid 1.43.3xx) - High-side på 8e varvet när jag låg 4a i toppen (bäst tid. 1.42.2(3?)xx)
- 15/5 - Knutstorp - Kvalade 5a i regnet (första passet regn, andra blött med vissa torra fläckar. 1.14.xx) - El fel efter första flygande varvet - Hojen dog mitt i kurvan varpå jag tappar spåret flyger med raketfart mot gräset. Klarar att hålla mig på hjulen - Felet var att jordkabeln till PowerCommandern gick av vid 'hatten' (troligen av vibrationer)
- 16/5 Knutstorp Klubbrace - Kvalade 9a (mer konkurans ) med tiden 1.07.2 (tror jag) - Tog 3 förare vid starten, varpå jag senare blir inlåst i innern till andra svängen. Där stack Sörebo (ZoulFly) förbi! Jag fastnar lite, fast efter ett varv så hittar jag ställen att köra om framförvarande. Siktar nu ZoulFly o finner att vid endel ställen så tar jag in på han. Det tog 5 varv tills jag var ifatt han och på 8e varvet så lyckades jag bromsa mig förbi ZoulFly på målrakan. Precis vid detta tillfälle så varvar jag några förare inklusive GSXR1100R. Klarade iaf att hålla mig på hjulen resterande varv och kom imål som 7a med bästa varvtid på 1.06.11. yay Bättre tid än 3e platsare på gårdagens tävling, vilket innebär att jag kunde tagit en Pokal!!!!!! ARgh! vill ha en sån
Iaf! Tack för hjälp från Tom, Jenny, m.fl för meckhjälp o påmaning.
3e gången gilt! Nu äntligen kom jag i mål!
//edit - la till nårra bilder som jag fått.. allt jag har just nu. letar efter fler racebilder
Bifogat
Last edited: