GSXR1100R
The older i get the faster i was
Det är vad jag kallar en hård inbromsningTom skrev:Ok, en bild kan jag väl bjuda på innan jag kroknar.
Det är vad jag kallar en hård inbromsningTom skrev:Ok, en bild kan jag väl bjuda på innan jag kroknar.
Swedie skrev:Han o alla ovan har ju kört Knutstorp tidigare... Jag var ju där för första gången o letade efter rätt spår att köra. Med stabilare spårval kan jag nog kapa en del...
Tom skrev:Ok, en bild kan jag väl bjuda på innan jag kroknar.
Yaovisst! Tappade hjälmen i marken dock.. fast inte på skalet som tur var.. (den är hel). Sitter dekaler på hojen!!!HW skrev:Grattis.. menar du att mössan är hel fortfarande? Om du ändå inte använt den kunde du ju lika gärna köpt den billiga plastskålen!!
Ps. fick du några dekaler?
Du körde skitbra och det va skönt att se dig på hjulen, snygga cleana omkörningar utan att knycka spåretSwedie skrev:Yaovisst! Tappade hjälmen i marken dock.. fast inte på skalet som tur var.. (den är hel). Sitter dekaler på hojen!!!
Här är lite film:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=44985
Jag måste träna på att huka ordentligt... Ser ut som jag cruisar.
Tackar! Ja, jag ville ju inte skrämma dig av banan he heGSXR1100R skrev:Du körde skitbra och det va skönt att se dig på hjulen, snygga cleana omkörningar utan att knycka spåret
Faktura kommer på en stycken sönderwheelad depåmoppe som du dessutom fulmeckade sönder bromsen påSwedie skrev:Tackar! Ja, jag ville ju inte skrämma dig av banan he he
Säg till när du gjort en 15 meter wheelie på den där depåmoppen så ska jag kanske betalaGSXR1100R skrev:Faktura kommer på en stycken sönderwheelad depåmoppe som du dessutom fulmeckade sönder bromsen på
Hade jag inte kört så j-a många varv på Lördagen så hade jag orkat ladda hårdare i klubbracet, men jag slog ju dig i R-1000 iaf
Då kommer du alltså älska min filmSwedie skrev:Tackar! Idag var en vändpunkt i min RR karriär
För de som vill se mig köra på bana så kommer Ketogan upp med film snart! Tyvärr är mitt fula tryne med på video... jag hatar videos o kameror av nån anledning. Blir alltid så miffo o gör grimaser å grejer..
MohhahahahaSwedie skrev:Precis vid detta tillfälle så varvar jag några förare inklusive GSXR1100R.
Naä, helt otroligt stabilt gjort av oss juh!! O som sagt, va ju knappast ditt fel att det inte gick bättre i ERF:et...GSXR1100R skrev:--------
Tack till Elpepsodente som hyllade mig som en racinghjälte denna helg (jag kom inte sist en enda tävling trots att Alakhai lekte jordfräs under ERF:et.
--------
...ZoulFly skrev:Ja, lite tjåligt som tack för att jag sitter och kör dig fram och tillbaka till Skåne
jorpes skrev:Du glömde en sak o berätta vad som passerade dig i starten!!!
Du är en raket i starten, tack för alla tips om startteknik och Reifen geschärenjorpes skrev:...
Du glömde en sak o berätta vad som passerade dig i starten!!!
Bra jobbat Swidi. Kul som fan att du kom i mål, bajken e hel!!!
alakhai skrev:I eftermiddag ska jag passa in nya kåpor...
GSXR1100R skrev:Jag slog faktiskt flera yngre förmågor som dessutom körde nyare hojar, min hoj är 11 år gammal och du har ingen respekt för äldre människor
Jag drack pilsner ute i den kyliga vårkvällen på fredagen, spelade bowling på lördagen och såg på MotoGP på söndagen. Detta är ungefär lika jobbigt som att fullfölja tre tävlingar i ditt tempo.GSXR1100R skrev:Prova själv att köra samt FULLFÖLJA 3 tävlingar på en helg så ska ni få se vad mjölksyra innebär...
.....valmers skrev:Jag drack pilsner ute i den kyliga vårkvällen på fredagen, spelade bowling på lördagen och såg på MotoGP på söndagen. Detta är ungefär lika jobbigt som att fullfölja tre tävlingar i ditt tempo.
Vad gnäller du för, du vill ju köra så mycket som möjligt?
jorpes skrev:Du o jag har något gemensamt... När du ¨nadå håller på, kan du inte ta mina också?!?!?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|