GSXR1100R
The older i get the faster i was
Läste i IB att det verkar bli av, Knudan, Falken, Åsen & Sviestad 

GSXR1100R skrev:Läste i IB att det verkar bli av, Knudan, Falken, Åsen & Sviestad![]()
LMS kommer i alla fall att köra alla rookieklasser på SM precis som vanligt, skulle tro att de andra gör det också.Goodstuff skrev:Fan vad kul om det blir av! Innebär det att Rookieklasserna tas bort från SM-programmet eller kompletteras det med dessa tävlingar?
Nu är det upp till alla oss att ge de olika klubbarna den hjälp de behöver för att ro detta i hamn.![]()
Torkel skrev:LMS kommer i alla fall att köra alla rookieklasser på SM precis som vanligt, skulle tro att de andra gör det också.
B-förare 2004 = myyycket racing!![]()
Torkel skrev:LMS kommer i alla fall att köra alla rookieklasser på SM precis som vanligt, skulle tro att de andra gör det också.
B-förare 2004 = myyycket racing!![]()
Nr:18 skrev:Helt plötsligt börjar jag tveka på ERF-serien! Kan bli hur kul som helst att köra rookierejs nästa år![]()
Snabbe_jag skrev:Fattar inte varför ni vi ha separata B-race.
Amen to thatoFFkeFF skrev:Därför att sm-helgerna blir för tajta tidsmässigt, och för att många b-förare får stå vid sidan av istället för att köra a och b-finaler. När b-förare inte ens får komma till kval är det inte bra.
Dessutom verkar det som b-klasserna kan komma att växa ytterligare nästa år.
PL skrev:Förlåt för att jag hoppar in mitt i,
På ett separat b race körs det både A och B final där och om det skulle behövas
till och med C final?
Hur som helst låter det kul som fan,
Don Quixote skrev:Kommer man kunna plocka uppklassningspoäng på dessa B-rejs? Om man inte kan det, och det dessutom blir så olyckligt att R600/1000 inte får vara med i ett eller ett par SM, då blir det lite knepigt?!
Pålle skrev:Spännande, hur ska man ha råd med alla däck bara![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |