simonnr22
Guest
Om man ska ha 125a som är 4-takt, vad skall man då ha för hojj?? Jag vill ha en som ser "sportig" ut och går okej. Jag har hört att många rekommderar CBR:en! tacksam för svar
Jag kör själv cbr 05, så det är väl det jag kan rekomendera om du ska ha 4 takt. Dock tycker jag inte om ljudet, men den är gyrmt skön att köra.
cbr har jag ingen erfarenhet av mer än att den ser extremt klen ut men sen går den rätt bra vad jag har hört.... men hade jag varit du hade jag nog hellre tagit en varadero bekväm, går bra (lika bra som cbr:n) tycker ändå den ser hyfsat bra ut mycket mycket mycket bättre än på bilderna. cbr:n ser tvärt emot fulare ut enligt mig med sitt 100bakdäck... kanske folk kan tycka att jag bara skryter om min hoj nu men den är mycket mer än vad folk förväntar sig det har alla sagt som kört den..... sen finns ju ch går lite sämre är inte lika bekväm som cbr:n men duktigt mycket snyggare.... och sen är det ju motard....
har du en aprilia redan?
tycker jag du ska ändra det...3058504nej tyvärr Så står det bara
simon22: Jo exakt, jag letar just nu efter ett effektrör till min cbr. Men verkar inte som det är många som har att sälja. Så man får kanske köpa ett helt nytt istället.
tycker jag du ska ändra det...
tycker också du ska ändra det...
säger han som har en honda varadero3058690hehe lugnt me kan ju vara lite vilse ledande men du sk nog akta dig för att skriva cbr 125 för då kankse du blir mobbad
säger han som har en honda varadero
men xt 125x e jävligt snygga men slöa
Man får ta lite på utseendet för att köra en sån
Men ta tvåtakt du kommer endå vilja ha det senare!
hehe lugnt me kan ju vara lite vilse ledande men du sk nog akta dig för att skriva cbr 125 för då kankse du blir mobbad
Annars har han en GasGas också. jävlit smart, honda när han ska köra lungt GasGas när han blir galen.
Köp en 2-takt och var glad så nu var det klart. Köp en 2-takt, 4-takt är kanske något svårare att sälja sen.
Men jag kommer köra mkt med hojjen, har inte råd med det tyvärr...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|