4-takt, vad rekommenderar ni?

simonnr22

Guest
Om man ska ha 125a som är 4-takt, vad skall man då ha för hojj?? Jag vill ha en som ser "sportig" ut och går okej. Jag har hört att många rekommderar CBR:en! :D tacksam för svar :)
 

Bakhjulsabbe

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2007
Ort
Malmö
Hoj
Honda hornet 600 - 03
Jag kör själv cbr 05, så det är väl det jag kan rekomendera om du ska ha 4 takt. Dock tycker jag inte om ljudet, men den är gyrmt skön att köra.
 

-WANTED-

#62
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Halmstad
Hoj
R1, crf 450
cbr har jag ingen erfarenhet av mer än att den ser extremt klen ut men sen går den rätt bra vad jag har hört.... men hade jag varit du hade jag nog hellre tagit en varadero bekväm, går bra (lika bra som cbr:n) tycker ändå den ser hyfsat bra ut mycket mycket mycket bättre än på bilderna. cbr:n ser tvärt emot fulare ut enligt mig med sitt 100bakdäck... kanske folk kan tycka att jag bara skryter om min hoj nu men den är mycket mer än vad folk förväntar sig det har alla sagt som kört den..... sen finns ju ch går lite sämre är inte lika bekväm som cbr:n men duktigt mycket snyggare.... och sen är det ju motard....
 

simonnr22

Guest
cbr har jag ingen erfarenhet av mer än att den ser extremt klen ut men sen går den rätt bra vad jag har hört.... men hade jag varit du hade jag nog hellre tagit en varadero bekväm, går bra (lika bra som cbr:n) tycker ändå den ser hyfsat bra ut mycket mycket mycket bättre än på bilderna. cbr:n ser tvärt emot fulare ut enligt mig med sitt 100bakdäck... kanske folk kan tycka att jag bara skryter om min hoj nu men den är mycket mer än vad folk förväntar sig det har alla sagt som kört den..... sen finns ju ch går lite sämre är inte lika bekväm som cbr:n men duktigt mycket snyggare.... och sen är det ju motard....

Ja okej tack :D Men hittils lutar det mest åt en CBR :p
 

Bakhjulsabbe

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2007
Ort
Malmö
Hoj
Honda hornet 600 - 03
simon22: Jo exakt, jag letar just nu efter ett effektrör till min cbr. Men verkar inte som det är många som har att sälja. Så man får kanske köpa ett helt nytt istället.
 

simonnr22

Guest
tycker också du ska ändra det...

Jaja. Men anledningen var att när jag registrerade mej här så stog dt i en ruta "hoj" eller nått sånt. Då trodde jag man var tvungen att fylla i det. Men ok jag ska fixa det imon eller nått för nu e SH så jevla segt så det är inte sant ;'( :p
 

-WANTED-

#62
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Halmstad
Hoj
R1, crf 450
hehe lugnt me kan ju vara lite vilse ledande men du sk nog akta dig för att skriva cbr 125 för då kankse du blir mobbad :tungan
 

coolknasen

E-Weezy!
Gick med
13 Feb 2007
Ort
varberg
Hoj
yamaha xt 125 sm och en Crm med 28hk;)
men xt 125x e jävligt snygga men slöa;)
Man får ta lite på utseendet för att köra en sån;)

Men ta tvåtakt du kommer endå vilja ha det senare!:p
 

simonnr22

Guest
men xt 125x e jävligt snygga men slöa;)
Man får ta lite på utseendet för att köra en sån;)

Men ta tvåtakt du kommer endå vilja ha det senare!:p

okok :).. men men så e de ;)

hehe lugnt me kan ju vara lite vilse ledande men du sk nog akta dig för att skriva cbr 125 för då kankse du blir mobbad :tungan

haha, men mobbad hoppas inte jag att jag blir :p

Annars har han en GasGas också. jävlit smart, honda när han ska köra lungt GasGas när han blir galen.

:party
 
Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Köp en 2-takt och var glad så nu var det klart. Köp en 2-takt, 4-takt är kanske något svårare att sälja sen.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top