40 årig tjej behöver körtimmar.... (handledare-sökes)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Vad är det för trevligt med Tyresöbor?
Se på dig själv! Du är ju Tyresöterrorist och inte ett dugg trevlig! :hihi
Skulle tro att du visst skulle vara en bra handledare. Why not?
Och åka med tyresöbor? Ta kontakt med Stripe Mc de är organiserade av en Tyresö-tös, och surrar väl i era södra skumma förorter bland de kriminella gängen och allt söderslödder... ;)

Och återigen trådskaparinnan: Se upp för alla som anmäler sig som handledare! De vill bara en sak... ;)

Tyresöbor är ju definitionen på trevlig! Och dessutom, i jämförelse med er inavlade norrortsbönder med rinnsnus under läppen och stövlarna fulla med dynga framstår vi som rent änglalika.:arsele

Och mitt handledarhandikapp består nog mest i en total brist på tålamod som mest troligt skulle yttra sig i form av svordomar på herr Doktorns egen hamnhorenivå. Vi ska nog bespara trådskaparens späda flicköron den upplevelsen...:hihi

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Hoppas du hittar någon att köra med.
Har varit handledare åt en granne en kusin och nu åt min son.
Tycker det är lite kul.
Svårt också för jag vet ju egentligen inte hur man SKA göra i alla situationer.
Pedagog nja?!?
Hoppas du hittar någon,du bor för långt från mig(stan)för att det ska funka.
Det gäller även tjejen i denna tråd:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=201884
Har inte läst igenom denna tråd men den handlar om ditt ämne.
Kanske hittar du nåt där som går att använda.

Det viktigaste är nog att få körtimmar och så får körskolan snygga till felen till uppkörningen... Dom borde ju ha knepen som han på vägverket vill se...
Ikväll ut med Yamahan o övningsköra.... kul:hojcbr

:squid
Tyresöbor är ju definitionen på trevlig! Och dessutom, i jämförelse med er inavlade norrortsbönder med rinnsnus under läppen och stövlarna fulla med dynga framstår vi som rent änglalika.:arsele

Och mitt handledarhandikapp består nog mest i en total brist på tålamod som mest troligt skulle yttra sig i form av svordomar på herr Doktorns egen hamnhorenivå. Vi ska nog bespara trådskaparens späda flicköron den upplevelsen...:hihi

Håller med, vi är väldigt trevliga i Tyresö. Måste bero på den friska havsvinden från skärgården som kommer emot oss och den når inte till den norra sidan....
:squid :squid

Vad är det för trevligt med Tyresöbor?
Se på dig själv! Du är ju Tyresöterrorist och inte ett dugg trevlig! :hihi
Skulle tro att du visst skulle vara en bra handledare. Why not?
Och åka med tyresöbor? Ta kontakt med Stripe Mc de är organiserade av en Tyresö-tös, och surrar väl i era södra skumma förorter bland de kriminella gängen och allt söderslödder... ;)

Och återigen trådskaparinnan: Se upp för alla som anmäler sig som handledare! De vill bara en sak... ;)

Jag är inte orolig... jag är 187 lång så det är kanske killarna som ska vara oroliga:banana

Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Kul påskhelg på jobbet, jag vill köra, köra, köra....... Förhoppningsvis en tur ikväll...

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Jag fixade det!!

:yopartySå ja, då var lappen grejad... Stort Tack till IZAH som varit min handledare som jag "hittade" här på forumet och Grönlunds trafikskola och till pappa som oxå varit handledare.

Regn o iskallt idag och mina handskar behöver nog en vecka för att torka men det är helt helt ok, jag fixade ju uppkörningen så det är bara en baggis.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
:yopartySå ja, då var lappen grejad... Stort Tack till IZAH som varit min handledare som jag "hittade" här på forumet och Grönlunds trafikskola och till pappa som oxå varit handledare.

Regn o iskallt idag och mina handskar behöver nog en vecka för att torka men det är helt helt ok, jag fixade ju uppkörningen så det är bara en baggis.

:D:yoparty:Bugar:tuttar

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...