40 årskrisen håller i sig......

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Jag hajjar. Vara hojåkare OCH grönavågenbonde går väl inte ihop sig, tidsmässigt?:D

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Tjaaaaa...... bristande tid, intresse eller kunskap.... eller en kombination av nämda kanske....:D
Odlingen skiter ja i numera å lägger mesta tiden i garaget å på vägen :yoparty Man måste inse sina begränsningar :gnissla :gnissla
 
Last edited:

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
Triumph Tiger SE
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Tjaaaaa...... bristande tid, intresse eller kunskap.... eller en kombination av nämda kanske....:D
Odlingen skiter ja i numera å lägger mesta tiden i garaget å på vägen :yoparty Man måste inse sina begränsningar :gnissla :gnissla

Låter som en vettig prioritering.... Vore gött om det kunde bli lite bättre väder bara så man kunde göra mer åka än garage. "På två hjul" är väl ett säkert tecken på att det går åt rätt håll:rolleyes: :hojraket
 

Fradz

Medlem
Gick med
6 Oct 2008
Ort
kållered
Hoj
WR250F -02
eller så blir man aldrig 40 och ligger på 20 års nivån hela livet ( i huvet ;D)
 

Derdelis

Ride it like you stole it!
Gick med
1 Dec 2007
Ort
Malmö
Hoj
Duke 690 -08
eller så blir man aldrig 40 och ligger på 20 års nivån hela livet ( i huvet ;D)

Det är nog det som är problemet :D Man ser rynkorna börja komma, det gråa håret börjar ta över fast man känner sig fortfarande som 20 på insidan :D :rolleyes:
 

Fradz

Medlem
Gick med
6 Oct 2008
Ort
kållered
Hoj
WR250F -02
Det är nog det som är problemet :D Man ser rynkorna börja komma, det gråa håret börjar ta över fast man känner sig fortfarande som 20 på insidan :D :rolleyes:

när håret börjar ramla av och man försöker ta det långa håret och kamma över flinten......:tummenupp
HAHAHAHAHA älskar att se sånna loosers som gör det och så när det blåser så flyger det upp HAHAHA dör av skratt!!!! :arsele
 

Derdelis

Ride it like you stole it!
Gick med
1 Dec 2007
Ort
Malmö
Hoj
Duke 690 -08
när håret börjar ramla av och man försöker ta det långa håret och kamma över flinten......:tummenupp
HAHAHAHAHA älskar att se sånna loosers som gör det och så när det blåser så flyger det upp HAHAHA dör av skratt!!!! :arsele

Robin Hood frilla is teh shit! "Ta från dom rika och ge till dom fattiga!" :rofl
 

Realrocker

Still young and crasy!!!!!!
Gick med
6 Jan 2009
Ort
Ljusdal
Hoj
1954 Velocette MSS 500, Honda CBX 1000 -81, Maraton 250 -52, Nåt koreanskt poketbike
40 års kris???. ja som tycker att ja ä för ung, för om ja hadde vart 15 år äldre så hadde ja inte missa när vi spöa Modsen -64
 

arsenik

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Ort
säffle
Hoj
suzuki gsxr600-02
Jag fick min ålders nojja redan när jag var 26 och separerade med min dåvarande tjej. I samma veva som vi flyttade isär så insåg jag att jag inte gjort något speciellt med mitt liv och kom på att jag pratat om att ta mc kort sedan jag var 16. Jobbade väldigt mycket det året så jag hade råd att köpa hoj och började med lappen. Fick lappen i Maj 08 och måste säga att det är det absolut bästa jag gjort i mitt liv, körde hela sommaren så mycket jag kunde och orkade, och nu väntar jag som många andra ivrigt på våren så man kan börja åka igen...Så att åka hoj ger iaf mig en väldigt stor glädje..Hoppas att man får en bra 30 och 40 års kris så man hittar på något man drömt om då med...
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag fick min ålders nojja redan när jag var 26 och separerade med min dåvarande tjej. I samma veva som vi flyttade isär så insåg jag att jag inte gjort något speciellt med mitt liv och kom på att jag pratat om att ta mc kort sedan jag var 16. Jobbade väldigt mycket det året så jag hade råd att köpa hoj och började med lappen. Fick lappen i Maj 08 och måste säga att det är det absolut bästa jag gjort i mitt liv, körde hela sommaren så mycket jag kunde och orkade, och nu väntar jag som många andra ivrigt på våren så man kan börja åka igen...Så att åka hoj ger iaf mig en väldigt stor glädje..Hoppas att man får en bra 30 och 40 års kris så man hittar på något man drömt om då med...

... o tjejen ångrar du som fan att du dumpade :D
 

triple kungen

Här kunde man hålla fullt på playstation
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple
Skyldighet

Efter att varit " duktig " och varit en skötsam medborgare så drog det till i åkaforttarmen och jag fick en fin 40 års kris med ny hoj å allt,
Nu jag tänker att det är bannemig min skyldighet att vårda min 40 årskris ömt så att jag aldrig slutar att åka hoj!

Hade
 

gubbsjukan

Punish her
Gick med
15 Feb 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ninja ZX 9R
Efter att varit " duktig " och varit en skötsam medborgare så drog det till i åkaforttarmen och jag fick en fin 40 års kris med ny hoj å allt,
Nu jag tänker att det är bannemig min skyldighet att vårda min 40 årskris ömt så att jag aldrig slutar att åka hoj!

Hade
och du har gjort så jag börjat kollat och tänka sporthoj, bra av dig. jag och frun ska åka till Carlbarks i dag. hon vill inte åka custom om jag ska köpa en sporthoj. hon säger att jag kommer att åka ifrån henne och tycka att det är tråkigt att ligga och mesa på vägen.... OCH det har hon ju rätt i.. jag vill ha en hoj med hästar, fart och fläkt i... :tummenupp och var det gäller 40 år kris. ta mc kort och köp en hoj!!!! då är livet underbart, bara att hoppas att det blir vår snart och att man kan komma ut på vägen!!

hade!
 

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Ort
Ja
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Det måste vara den bästa krisen som finns:tummenupp , och som sagt det är bara att skaffa sig två stycken 20 åriga :tuttar :tuttar .

Haha, den har jag fått höra i minst tio år "när jag fyller 40 är det dags för två 20-åringar" - konstigt nog blev det tyst när jag fick en "sen" 40-årskris och tog kortet ifjol (det var hans fel, han började med att köpa hoj!) och gärna skulle vilja lära mig köra lite snabbare maskiner..... Jag vill INTE ha en virago el dyl - inte just nu iaf.....

Och nu skall jag ut och ta fram fönen och smälta bort varenta snöflinga, sopa undan gruset, skruva upp termostaten - så se upp, nu laddar hon om!!!
 

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Min 40års kris kom nu när jag fyllde 20, köpte hoj, en sportbil samt skaffade en snygg blondin med stora lökar, kan inte ens drömma om hur min riktiga 40års kris blir:huvet :yoparty


Glidare HD? :hihi
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top