Road-Ragge
vägkonnessör
Blir det highway ner mot Norrköping elr småvägar?
Jag kör på vägar som svänger.
Blir det highway ner mot Norrköping elr småvägar?
Jag hade utan tvekan hängt på men fru fortuna har sett till att ordna ett oljeläckage från Öhlins kvalitetsprylar....
Jag hade absolut hängt på om inte min fru jobbat 7-16 på lördagar... Kanske går att styra upp något liknande på de kommande 2 veckorna = semester?
Jag hade utan tvekan hängt på men fru fortuna har sett till att ordna ett oljeläckage från Öhlins kvalitetsprylar....
Står du ut med att tant hänger på, Ragge?
Står du ut med att tant hänger på, Ragge?
Även motorvägen har en tendens att bli väldigt kurvig i rätt hastighet...Jag kör på vägar som svänger.
Trodde ni tjejer hade era egna körningar?
Jag tänkte också hänga på, jag gissar att du/ni kör över skanssundet med 10:30 färjan ?
I såfall glider jag in i ledet där tänkte jag, funkar det ?
Även motorvägen har en tendens att bli väldigt kurvig i rätt hastighet...
Skrev det mer som ett skämt, därav den roliga smileyn!Det blir för mycket blåljusracing om man kör på det sättet. Onödigt. Vi bikers är tillräckligt 'populära' som det är utan sådan 'tillställningar'
Då möter jag upp vid gamla E4/Mörkö, passar perfekt !Lite riskabelt. Ser jag att vi missar färjan så kör jag runt över Södertälje andra vägen. Har ingen lust att vänta en halvtimme på nästa färja. Då kan du vänta i korsningen Gamla E4/Mörkö vägen. Där lär vi passera. Skiter sig även det så föreslår jag att du kör själv ner till Oskarshäll. Där lär vi ju ses i alla fall.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|