Chris Ash
Kapten Gars
Mavve skrev:Wow, du måste vara hur cool som helst på 125forumet ju![]()
En sunkbuss OCH en moped![]()
Du är min nye idol lätt.
Du är skrattretande![]()
Börjar argumenten för Massey-ferguson vs riktig hoj ta slut nu?
Mavve skrev:Wow, du måste vara hur cool som helst på 125forumet ju![]()
Du är min nye idol lätt.
Du är skrattretande![]()
Chris Ash skrev:Precis, dessutom behöver inte jag och offknuff vara av-hundsjuka. Vi har både en transportbuss och en racer. Du har bara transportbussar. Starta åkeri snart?
Mavve skrev:Det är inte tanken heller. Då är man inte normal om man försöker ligga på gränsen med sin gixxertusen I TRAFIKEN! :kocko
Man köper en litermaskin för att de är trevligare att ta med tjejen en tur till Mölle på en sån o ha picnick där än att knäcka vartenda ben i kroppen för att få plats på en 250 och sen låta det ta en timme för att nå behaglig fart.....
Kan du inte spamma på OT istället? Här på racingforumet försöker vi hålla intressanta diskussioner....Mavve skrev:Wow, du måste vara hur cool som helst på 125forumet ju![]()
Du är min nye idol lätt.
Du är skrattretande![]()
Mavve skrev:En annan får ju lov att köra med sin i trafiken....![]()
Jag blir avundsjuk när du måste lasta på dem på släp varje gång.![]()
Nyteknik skrev:Det verkar inte vara många år sedan du övergav sandlådan.
På ett diskussionsforum där ämnet är racing verkar det mindre begåvat att försöka haussa ett par medelmåttiga landsvägshojar och kalla racers för moppar...![]()
Precis. Det är som att knalla in på ett forum för bilracing och be en Formel Fordförare sitcka till lekis och säga att ens egna upborrade och grillchipstrimmade Volvo 850 från 92 minsan går fortare och att den även går att köra i trafiken. Mavve, du har hoppat i fel basäng, är ute på aldeles för djupt vatten och har glömt lufttuberna på land.Nyteknik skrev:...På ett diskussionsforum där ämnet är racing verkar det mindre begåvat att försöka haussa ett par medelmåttiga landsvägshojar och kalla racers för moppar...![]()
Teddy skrev:Precis. Det är som att knalla in på ett forum för bilracing och be en Formel Fordförare sitcka till lekis och säga att ens egna upborrade och grillchipstrimmade Volvo 850 från 92 minsan går fortare och att den även går att köra i trafiken. Mavve, du har hoppat i fel basäng, är ute på aldeles för djupt vatten och har glömt lufttuberna på land.![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |