Söderlund
Jagad
Är 400kr för dyrt tycker ni, för en heldags banåka på midlanda? Endast 15 st, så man kan åka hela dagen, nu på lördag. Verkar vara sisådär med intresset här på SH i alla fall...
Söderlund skrev:2162576Är 400kr för dyrt tycker ni, för en heldags banåka på midlanda? Endast 15 st, så man kan åka hela dagen, nu på lördag. Verkar vara sisådär med intresset här på SH i alla fall...
Söderlund skrev:2162576Är 400kr för dyrt tycker ni, för en heldags banåka på midlanda? Endast 15 st, så man kan åka hela dagen, nu på lördag. Verkar vara sisådär med intresset här på SH i alla fall...
Hejsan. Är det förskott som gäller har lite problem med barnvakt frugan är på jobb på västkusten. Bor i ö-vik. Kommer dit om jag kan ordna barnvakt. Betalar där nere då om det går om det inte är fullt förstås. Jögga.Söderlund skrev:2162576Är 400kr för dyrt tycker ni, för en heldags banåka på midlanda? Endast 15 st, så man kan åka hela dagen, nu på lördag. Verkar vara sisådär med intresset här på SH i alla fall...
Klabbe85 skrev:2162969Skojar du eller?
En vanlig körlektion kostar ungefär 600:- Jämför med det så inser du hur billigt det är!
Tycker jag iaf. Men jag kan ju ha fel!
bumper skrev:2163217Var ligger midlanda?
Slappna av! Förra veckan när jag/vi bokade banan fyllde vi alla platser (plus några extra på...) på ett dygn. Så nog kommer du att få fullt. För störst genomslagskraft skall du skriva i Umeå och Sundsvallsdelen här på SH.Söderlund skrev:2162576Är 400kr för dyrt tycker ni, för en heldags banåka på midlanda? Endast 15 st, så man kan åka hela dagen, nu på lördag. Verkar vara sisådär med intresset här på SH i alla fall...
25-26e åker jag dit...skövde_pöjk skrev:2163256åker dit i slutet på maj.. två dagarskörning för 800 pistoler.. jag och frugan tar det som en lillsemester... ska bli riktigt kul...!!
Hoppas vi ses där..
Mvh Jonas
Kom igen nu... du hade ju ett bra bakdäckRJ skrev:2163275Slappna av! Förra veckan när jag/vi bokade banan fyllde vi alla platser (plus några extra på...) på ett dygn. Så nog kommer du att få fullt. För störst genomslagskraft skall du skriva i Umeå och Sundsvallsdelen här på SH.
Jag och en kompis är sugen MEN jag måste se om mina däck hinner komma först.
Jag är alltid sugen på en körning på Midlanda!
Kolla under forumdelen "bankörning för allmänheten"AndersJohansson skrev:2163362Låter intressant, mer detaljer?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|