imaster
Bah
Såg nu att du också var bokad på åland, jag erbjuder ett pass på min hoj så lovar jag att du är såld sen (ta med pengar så du kan köpa den på plats )
Min förhoppning är att jag har köpt hojen och kör med den på Åland.
Har jag inte det kan vi ju ta en titt på det hela.
Men jag är inte den som är den..!
Jag lovar att du kommer byta hoj innan det aer dags att koera SM. (dvs som A-foerare, elit) I rookie finns det vael bara en klass? (dvs alla kubik) Saeg att du e en riktig talang och kvalar in aret efter du koert rookie sa aer du aendo tre ar bort.
Annars kan du ju koepa Micke Stambecks 250SXF och koera i 125/250 klassen, 66 loppor tror jag den lag po.
Koep det baesta for minsta peng aer mitt rad, skit i motorstorlek. Dock aer du helt raett ute pa 450 da jag iaf tyckte det var laettare att koera. (dock mycke tuffare konkurrens)
Jag kommer nog knappast bli uppklassad efter en säsong, jag är nog sån som kommer harva runt i rookieträsket ett tag...
Jag kommer dock satsa på en schysst begagnad hoj och jag tycker 450-motarderna ligger bra i pris, man är ju inte gjord av pengar direkt...
Ska dock kolla upp en hoj till 250-klassen till min lillebror - det är han som är framtidshoppet...
Last edited: