#Olsson#
Ny medlem
- Gick med
- 16 Apr 2004
sleven skrev:Kom igen nu!! Nu skickar vi Watz till VM![]()
Nu jävlar skall han till VM !! Och han skall vinna VM !!! Nu kör vi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sleven skrev:Kom igen nu!! Nu skickar vi Watz till VM![]()
Kanonidé!Swedie skrev:Jag tänkte precis på detta. OM jag lägger upp nått för Watz att han ska få typ förstasideannons om hur "Vi svenskar ska hjälpa våran Watz" ut i stora världen. Typ. Skulle nog kunna få in de där 1.5 miljonerna om bara det sköts på rätt sätt.
Dock skulle jag nog ta en viss bit från kakan för min egen karriär![]()
#Olsson# skrev:Nu jävlar skall han till VM !! Och han skall vinna VM !!! Nu kör viHur? Vem chefar? Swedie chefar och media får nys om denna mass-våg av sponsring. Efter lite lätt mediaintresse tar GM, Ericson och Nokia över och väller in med guldet.
![]()
Ninjaboy skrev:Fixa några fasta nivåer, typ 250, 500 och 1000 t ex och lotta ut biljetterna t ex efter hur många andelar man har, d v s om jag betalar 500 ska jag ha dubbelt så stor chans att vinna som en som betalt 250.
Kolla www.pgdakar.pp.se för lite info om hur PG gjorde. Skillnaden är väl att PG körde oavsett hur många som sponsrade. Det är ju rätt många här som inte skulle bli så glada om det inte blev något VM antar jag. Själv skiter jag i det, för en så liten peng är jag glad om han tävlar i EM men en del skulle nog bli skitsura, kolla på minimotosarna hur många som tror att de köpt en Rolls-Royce.![]()
Robert?Ninjaboy skrev:Vad heter Watz i förnamn?![]()
Åh nej, du missförstår mig. Jag tycker inte att Veidec gjorde fel som avslutade sitt engagemang och jag tycker liksom du att markandsföring och välgörenhet inte har något med varandra att göra. Jag menar precis det omvända. Det är inte heller det affärsmässiga i Veidecs beslut jag vänder mig mot utan deras agerande och argumentation.sandstream skrev:Att de trots allt sponsrade en RR-klass under en tid var tydligen inte värt nånting för dig eller för svensk RR?
Vet inte vad du kan om marknadsföring men det är ingen välgörenhet som du lite naivt verkar tro![]()
...
Teddy skrev:Åh nej, du missförstår mig...
FreddaAbborre skrev:Hmm.. Betyder att 1.5 miljarder av jordens 6.5 (?) miljader nisselassar inte såg det.. Låter som riktigt trovärdga siffror... Men är nog som du sa, hur många som KAN se det.. (om man köper all utrustning som krävs för att se det) BTW, visste ni att sporthoj.com just nu passera 4 miljaders sträcket per unika beökare /månad.....;-)
(hatar att bara ha skogstv...)
Messiah skrev:det är nog inte unika tittare utan kanske 350milj som tittar regelbundet.
Teddy skrev:Nog tjatat om detta. Heja Fredde! Fredde till VM!
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning