5 motarder i Kullavik/Billdal i onsdags

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
Jag såg ca. 4 KTM-motarder, en av dom, en moddad SXC (har jag för mig) och en XR 650-motard utanför Statoil i Kullavik/Billdal börnandes ut på 158an, Säröleden nu i onsdags.

Är det någon här på SH som känner sig träffad?

/Rikard

Costanza

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Vespa lx125
slang-rikard skrev:
Jag såg ca. 4 KTM-motarder, en av dom, en moddad SXC (har jag för mig) och en XR 650-motard utanför Statoil i Kullavik/Billdal börnandes ut på 158an, Säröleden nu i onsdags.

/Rikard

jo jag var en av dom....

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
slang-rikard skrev:

/Rikard

Kan det ha varit så att det var dom erfarna SH:arna, Essey, bebben, Coola Ola mf...som ja körde med....lämnade dom dock i kba då ja var tvungen att åka till jobbet!

Busgrabb

Kör hoj, ha skoj !
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K9
Åhhh, det är ju typ där jag bor.....fan får ju lägga upp en tråd när ni ska ut dit och åka :tungan

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Busgrabb skrev:
Åhhh, det är ju typ där jag bor.....fan får ju lägga upp en tråd när ni ska ut dit och åka :tungan

vi hade en tråd........ kolla Göteborgs tråden lite offtare.......där förs de flästa disskusioner...

nu när du säger det så får ja la tippsa dig om att kolla in "Tjejkörning i gbg" för den e ändrad så de massa folk som ska med nu, killar och tjejer!!!

kolla den!

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
Jag stod på Statoil och tankade min fina Volvo 850 när jag såg er susa förbi.
Det var två moppepojkar på som svängde in på macken och ställde sig bakom mig för att tanka sina Beta och Puch moppar. Jag hörde dom säga, överlyckligt, och med darr på sina målbrottsröster; "Såg du! Fyfan va fett, Dom sakta ju typ in och körde med oss! och fan vad grymt det var när han stegra förbi mig!" :D

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
slang-rikard skrev:
Det var två moppepojkar på som svängde in på macken och ställde sig bakom mig för att tanka sina Beta och Puch moppar. Jag hörde dom säga, överlyckligt, och med darr på sina målbrottsröster; "Såg du! Fyfan va fett, Dom sakta ju typ in och körde med oss! och fan vad grymt det var när han stegra förbi mig!" :D

:lol
Grymt lätt att göra moppekillarna lyckliga för en hel vecka framåt!
Jag brukar alltid ge dom en liten show. :tungan
Man vet ju hur man själv var i den åldern! :hihi Hmm.. Eller fortfarande faktiskt.. Blir lycklig varje gång jag ser en hoj åkare på bak eller framslangen. :kär

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
2016 Yamaha MT-07
Costanza skrev:
Getingen....vi får ändra våra avatarer nu.....känns hårt att skriva att den är såld.....

There There.......... There There.........

Jag har bytt i profilen nu iallafall. Känns rätt gött faktiskt

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...