Penguin skrev:Se till att du får mekat klart ikväll, även om det tar hela natten så kan vi ta en repa imorgon!
Jag ska flexa hem tidiagre från jobbet och ta en premiärtur i eftermiddag! Ingen som vill möta upp i UA runt 16-slaget för ett strög genom stan?
Penguin skrev:Se till att du får mekat klart ikväll, även om det tar hela natten så kan vi ta en repa imorgon!
Jag ska flexa hem tidiagre från jobbet och ta en premiärtur i eftermiddag! Ingen som vill möta upp i UA runt 16-slaget för ett strög genom stan?
U-A Loranga skrev:Fan e du rädd att få stenskott på damen?
Sphyrna skrev:Ja, det här vädret tar ju knäcken på en. Nu blir det påställning i morgon, fast lite skruva innan vägen är aktuell, så vi får se om det blir premiär i morgon eller på sndag.
Taz skrev:Åka hem tidigare. Vi som planerat att reta dig lite. Vi stod fyra hojar utanför grindarna på ditt jobb alldeles nyss...
//D
Taz skrev:Hur har ni alla andra haft det idag. Dunderkatten verkar nöjd iallafall.
//D
Taz skrev:... det att jag är uppe i dryga 160 mil sen i torsdags (14/3) .
Nån som e värre?
Fan vicken go hoj jag köpt!!!
//D
sv650 skrev:Behövs inge gore-tex. Själv har jag långkallingar, t-shirt, polo, ylletröja, windstopper och ryggskydd UNDER skinnstället.
Penguin skrev:inte ens några långfillingar under.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|