60 minuters film från Brno 2006 (670 Meg)

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
GSXR1100R skrev:
2130150 Jag & GUL filmade från hojarna ett par pass, massor av håriga sekvenser och omkörningar, ni som var på plats och vill ha en kopia av filmen (1,5 mps) skaplig upplösning på dator/tv WMV format kan skicka pm till mig så skickar jag CD via post.

Och nej jag tänker inte lägga upp hela filmen på någon server eller FTP.
vad får man pröjsa för att få den på en cd då?
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
CorbenDallas skrev:
2134647 Är man född 1989 behöver man inte sånna idiotiska detaljer jöh...
Lägg nu upp filmfan! Kom igen, jag vet du vågar! :7peta
Du ska få en skiva som tack för lånet av skinnstället :pannkyss
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
GSXR1100R skrev:
2132089 Det va då ett evinnerligt tjatande, ni snorungar tror att allt serveras på silverfat.

...det festligaste vore om du gav med dig, la ut filmen, folk laddade ned den, och sen fick du skit för att den inte levde upp till folks fantasier om den... Näe, håll den i en liten skara så hålls mystiken uppe :) :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Pejo skrev:
2134656 ...det festligaste vore om du gav med dig, la ut filmen, folk laddade ned den, och sen fick du skit för att den inte levde upp till folks fantasier om den... Näe, håll den i en liten skara så hålls mystiken uppe :) :tummenupp
Om du orkar läsa så står det i tidigare inlägg att en kortare filmsnutt kommer att läggas ut när den är klar, jag vill inte lägga ut hela filmen.

:tungan
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
GSXR1100R skrev:
2134968 Om du orkar läsa så står det i tidigare inlägg att en kortare filmsnutt kommer att läggas ut när den är klar, jag vill inte lägga ut hela filmen.

:tungan

Om du läser mitt inlägg så menar jag att du INTE ska lägga ut filmen i sin helhet. Nej, mitt inlägg var inte ett sånt dära baklängesinlägg, där man säger en sak och menar precis tvärtom, ett sånt inlägg som SH.com är så vida känt för.

:tungan
 

Lasen

Bott #1 2010
Gick med
29 May 2003
Ort
Svedala/Holmeja
Hoj
Ducati 1198S -09 Kawa KLX450R -08
GSXR1100R skrev:
2130150 Jag & GUL filmade från hojarna ett par pass, massor av håriga sekvenser och omkörningar, ni som var på plats och vill ha en kopia av filmen (1,5 mps) skaplig upplösning på dator/tv WMV format kan skicka pm till mig så skickar jag CD via post.

Och nej jag tänker inte lägga upp hela filmen på någon server eller FTP.


jag vill gärna ha en kopia.
 

GUL

Det gick snabbare förr...
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
Nada
Jag har fått en kopia men Mickes kasse CD-brännare funkar inte. :huvet
Och nu sitter jag i mexiko och kan inte se filmen som jag måste ha delakitighet i rättigheterna på. Så upp med en bantad version :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
GUL skrev:
2135985 Jag har fått en kopia men Mickes kasse CD-brännare funkar inte. :huvet
Och nu sitter jag i mexiko och kan inte se filmen som jag måste ha delakitighet i rättigheterna på. Så upp med en bantad version :tummenupp
Du saknar säkert rätt codec, ladda upp en ny mediaspelare, filmen funkade perfekt i mina bägge datorer.

Lasen skrev:
2135961 jag vill gärna ha en kopia.
Japp det fixar vi.

håkan skrev:
2135382 CD skivor är så 80 tal liksom...

//håkan
Jag skickar en skiva om du skriver på för ännu ett år som bes.

Pejo skrev:
2135346 Om du läser mitt inlägg så menar jag att du INTE ska lägga ut filmen i sin helhet. Nej, mitt inlägg var inte ett sånt dära baklängesinlägg, där man säger en sak och menar precis tvärtom, ett sånt inlägg som SH.com är så vida känt för.

:tungan
Hahaha mitt i prick :tummenupp
 

GUL

Det gick snabbare förr...
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
Nada
GSXR1100R skrev:
2136593 Du saknar säkert rätt codec, ladda upp en ny mediaspelare, filmen funkade perfekt i mina bägge datorer.

Nej, wmf-filer behöver ingen codec och det är inte ens möjligt att kopiera den till skrivbordet :fatta! . Det har blivigt något fel i bränningen.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
GUL skrev:
2137200
GSXR1100R skrev:
2136593 Du saknar säkert rätt codec, ladda upp en ny mediaspelare, filmen funkade perfekt i mina bägge datorer.

Nej, wmf-filer behöver ingen codec och det är inte ens möjligt att kopiera den till skrivbordet :fatta! . Det har blivigt något fel i bränningen.
Formatet är wmv, du är kass på datorer, sätt i skivan åt rätt håll :tungan
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
TjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockisFIXA FILMENtjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockistjockis
 

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Lerum
Hoj
PW50
GSXR1100R skrev:
2132089 Dessutom så sågade du min fina hoj nere i Brno :4skrika

Jag är orolig...

Ryktesvägen har jag hört beskrivningar av Bajaräsern som "okörbar", "stadd i förmultning", "fallfärdig" etc.
Säg att det inte stämmer! :kryckor
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RRacer skrev:
2137279 Jag är orolig...

Ryktesvägen har jag hört beskrivningar av Bajaräsern som "okörbar", "stadd i förmultning", "fallfärdig" etc.
Säg att det inte stämmer! :kryckor
Den är mindre sämre nu än förra året, nu varvar den nästan ur och ny gaffelolja är påfylld.
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Jag skickar en skiva om du skriver på för ännu ett år som bes.

hmm.... jag vetifan ;) man får så himla mycket gnäll från förare när man besiktar så

"Det här har jag kört med i förtitolv år och det var bannemej godkänt förra gången"

Funderar att till Linköping införa 0 tolerans på gnäll i besiktningen...
klaga = ej godkänd besiktning :3freak
det vore att halvera startfälten ungefär... större chans/risk? för att man får pallplats :hihi

jag vet inte.. 3 år som besiktningscheftjosan, kanske dags för nån annan att hålla på med det?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top