Hur långt har den gått sedan dess?Den här pipan såg förjävlig ut, helt täckt med ytrost, den har börjat ljusna lite men nu är det ett år sen jag slipade, målade och härdade
Hur långt har den gått sedan dess?
Då har hon skött den väl eller så var det tur med vädret eller ett bra jobb med bra produkter.sjutton år
Eller jaha, EFTER.. Dottern har kört varenda dag April-Oktober 2021, ingen touring direkt men, ja du vet
Nej hon har inte skött den alls, inte jag heller. Jag säger ju att denna Hornbach färg är den bästa jag provat på 20 år. ?Då har hon skött den väl eller så var det tur med vädret eller ett bra jobb med bra produkter.
Hemsidan? Den kan du glömma?Kollade på Hornbach men hittade ingen värmefärg där eller så har jag missat den.
Off topicSka jag till nån butik blir det långt, ca 100 mil till närmaste butik.
Off topic
Du får flytta söderöver, det hör man ju lång väg.
Jag har strax över 5 minuter till Biltema, Mekonomen, Jula, Clas Olsson, Swedol/Tools samt Bauhaus, K-Rauta, ByggMax, Netonnet, Elgiganten, Webhallen... bara för att räkna upp några.
Å andra sida är det helt omöjligt att köra snöskoter här. Olika villkor!
Till Hornbach är det långt. Tar säkert över en kvart! Fast grannen jobbar där. Hon kanske kan handla med sig så att jag slipper den ansträngande resan?
On topic
Hornbach har ju ehandel. Har du snackat med deras kundservice?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|