Inge
Ny medlem
- Gick med
- 4 Nov 2003
- Hoj
- Yamaha 125 såld Honda xl 125 såld Yamaha xt 600 84-a såld KTM 640e 00-a såld Honda vtr Firestorm 02-a såld KTM 660 04
mr_rockster skrev:Varför tillverkade de inte en som INTE går ner?... En racigare?
mr_rockster skrev:Det fanns ju någon som mekkade på en 525 bakskärm på en sån 660. Den skärmen går ju "rakt bak" eller vad man ska säga istället för ner. Tyckte det såg kanon ut...
- Johan
Så här kanskemr_rockster skrev:Varför tillverkade de inte en som INTE går ner?... En racigare?
Tom Byron skrev:cemoto ?
Var det inte någon på forumet som gjort den skärmen?Busaberg skrev:Så här kanske
Stämmer,han kallar sig Razor-edge här på forumet.Inge skrev:Var det inte någon på forumet som gjort den skärmen?
Den som jag har är en kolfiberskärm.Det är en kille i Gävle som plastat iordning den.Baklyset är original KTM till EXC-modellernaGöran_Gullbro skrev:Snygga skärmar!!! Hur har ni byggt om dessa? Är det originalskärmen som är modifierad eller skärm från annan KTM-modell?
/G
Busaberg skrev:Den som jag har är en kolfiberskärm.Det är en kille i Gävle som plastat iordning den.Baklyset är original KTM till EXC-modellerna
JonasP skrev:Sån här sitter på min....
Göran_Gullbro skrev:var får man tag i en sådan...? Köpt den från någon firma? Är på jakt efter något mer sportigt(kort), original ser ju 660:n ut som en långtradare... :/
/Göran
Göran_Gullbro skrev:var får man tag i en sådan...? Köpt den från någon firma? Är på jakt efter något mer sportigt(kort), original ser ju 660:n ut som en långtradare... :/
/Göran
JonasP skrev:Sån här sitter på min....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024