660 minneslucka

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Efter att ha suttit på Gelleråsen o tittat idag insåg jag att jag måste ha tag på nått o åka på medans husan renoveras. Hittade mig en 660 -04 i närheten, oreggad o så, men det ska bara köra bana iaf. Men kan minsann inte komma ihåg vad det 'normala' serviceintervallet är på en sån och om det är hiflow topp eller inte. Fast HiFlow kanske bara va på 640'n ?

Lite dynamik effekt av att köpa sig en KTM oxo, kan bulta över fälgar o bromsar mellan dom, ifall man vill motarda med Husan lite ;)

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Highflow-toppen kom -03 och du har ett serviceintervall på 250 mil.

Kör hårt

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Tackar som fan ;) Jag skyller på sommarvärmen...

Bara hoppas den inte är helrisig i maskin. Men LC4 borde inte vara nå större lagerproblem, min -05 gick 1000 mil utan problem...

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Tackar som fan ;) Jag skyller på sommarvärmen...

Bara hoppas den inte är helrisig i maskin. Men LC4 borde inte vara nå större lagerproblem, min -05 gick 1000 mil utan problem...

Polarens 625a har gått 3000 mil och han ser inte efter den speciellt. Han bara kör och kör... helt otroligt egentligen.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vad fan, var du där?

Vi var ju där med, flera remsor samlade idag. Du kan inte ha missat italienskan? Illa...

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Sgm: Jepps, såg två 1098'or... men vi satt på läktaren mest hela tiden. Polaren hade krökt bägge skivorna på RC8an igårkväll när han skulle byta däck här hemma.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Polarens 625a har gått 3000 mil och han ser inte efter den speciellt. Han bara kör och kör... helt otroligt egentligen.

Rätt underhållen och icke misshandlad av föraren håller en LC4 länge. Jag kör 1000 racemil på en vev och har renoverat motorer med 5000 gatmil utan problem. Men det är lika vanligt med vevar som rasar efter 2000mil tyvärr...

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Rätt underhållen och icke misshandlad av föraren håller en LC4 länge. Jag kör 1000 racemil på en vev och har renoverat motorer med 5000 gatmil utan problem. Men det är lika vanligt med vevar som rasar efter 2000mil tyvärr...
Är det grymt ojämn kvalitet eller?Första vevstakslagret i 625:an gick efter 650mil och det som sitter i nu har gått 1400 mil hittills utan att haverera.Och jag har inte ändrat körstil.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC