Och som alla amerikaner har han stora problem med att vara kortfattad. Nästan 12 minuter för att nämna sju onödiga prylar.
Beror väl på att han får betalt efter hur många annonser som går att klämma in ?
1) Sågar Heads up display för dom är så kassa. Som nr 7 sågar han ny instrumenttavla för man ska ju kolla vägen trafiken inte instrumenten.????
2) Sågar automatiska bromsljus för man ska använda bakbromsen. Helt rätt. Tydligt att hans hoj inte har bromsljus kopplat till frambromsen.
3) Sågar inbyggd kamera på hojen för det blir bättre bilder med GoPro på Hjälmen (som Michael Schumacher). Sista gången för MS tror jag. Om jag fattade det rätt.
Tycker själv fast monterad Dashkamera är en mycket bra ide med tanke på olycksstatistiken. Väldigt många olyckor orsakade av bilister som kör ut framför "cykeln". Nåja med svart hoj och och svarta skinnjacka/skinnbyxor får jag väl skylla mig själv. Och för alla "underbara" händelser på vägen. När jag inte tänkt filma. Tex göra en film med alla bilar som har fel på blinkers. T.ex. göra en film med alla som håller mobilen i ena handen och ratten i den andra. O.s.v.
https://www.qwant.com/?q=car color and accidents&t=web
4) Högtalare, håller med, skulle aldrig drömma om. Jag vill det ska vara så tyst som möjligt.....inga distraktioner.
5) Självavstängande blinkers, håller med. Slöseri med tid.
6) Automatisk kedjesmörjning ? Håller med. Tycker helt OK smörja kedjan själv. Och med Scott oiler stor risk man blir stoppad för kontroll på bandag, misstänkt oljeläckage. (Smörjer aldrig kedjan numera direkt före bandag. Gjort det.......)
7) Ny instrumentpanel, håller med, skulle inte lägga tid på det.
Men gärna Head up display, t.ex. i Kåpglaset. Om hjälmen är för krångligt, tungt. I första hand Varvräknare, växlingslampa.