Jag ska kolla på racet men jag vägrar besöka sporthoj och Facebook efteråt pga allt efterblivet tjafs från folk som verkar ha blivit personligt förolämpade av Rossi vs Marquez-såpan
Ja, längesen en rejstråd var så aktiv.
Jag ska kolla på racet men jag vägrar besöka sporthoj och Facebook efteråt pga allt efterblivet tjafs från folk som verkar ha blivit personligt förolämpade av Rossi vs Marquez-såpan
tyvärr så vinner lorenzo titeln. På en bana som Valencia så får Vale svårt att komma upp fort nog. Samt finns bra med förare med bra fart i topp 10.
Inte säkert. 5 sekunder verkar det som att man förlorar på att starta sist. Om Lorenzo vinner är det nog kört. Men blir han 3:a finns det möjlighet. Pedrosa lär ju satsa på vinst. Kan hända att Marquez också gör det, efter att ha fått fundera under veckan, och kommit fram till att han vill vinna hemmaracet och finalen, snarare än att fortsätta sabba för Rossi. Då finns det ju chans att båda Honda slår Lorenzo, vilket skulle göra det hela väldigt spännande.
Man förlorar ju olika varje gång. Kommer man iväg förlorar man ju inte mycket men genom att starta sist så uppkommer ju massor med situationer man måste deala med, som man annars inte hade haft något att göra med. Det kostar enorma mängder tid så om inte folk flyttar sig eller liknande då kommer det säkerligen kosta honom mer än 5 sekunder.
Sååå, kommer Rossi hoppa över racet? Kommer Marquez köra som en vilde, och kommer Pedrosa köra ifrån Lorenzo igen?
Och Iannone? Kommer vi få se honom på pallen? Han är ju ganska rolig på presskonferensen.
Roligast hittills.Lorenzo behöver inte känna stress på kvalet, slappnar av för mycket och vurpar sönder sig.
Rossi blir torpederad av bastuta och båda tuggar grus, samtidigt som rossi per automatik tar titeln.
Ingen noterar Pedrosa, Dovi och Ian på pallen, igen.
Att horungen skulle sluta med tramsandet nu känns osannolikt med tanke på att det tydligen hållt på under halva säsongen.
Enda fördelen må vara att rossi kan fokusera på race-setup och inte bry sig om labba för att kunna sätta ett snabbt varv.
Utmärkt!Ditt språk är, vad ska jag säga?
Pinsamt, där hittade jag det �� ��!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |