8 vurpor senare....

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Så härligt coolt det låter. Jag är själv med i FMCK och har funderat på det där när jag sett det. Hojta till nästa gång så får du troligen med dig en till nybörjare från SH :hej

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Bikerbitch skrev:
Eva, det låter som att du har haft det riktigt skoj! Är det något du kan rekomendera till nästa år om man skaffar en grushoj? :)
Om du gillar att slå dig halvt fördärvad, bli fullständigt utmattad, vara bölfärdig av rädsla och ha sanslöst kul; JA! :D

oXydex: FMCK anordnar ett killäger på våren :tummenupp Men de har även träningar varje helg. Ring till lokala FMCK-kontor.

KalleKulspruta: Jag har hängt på FMCK i snart ett år, men blev inte riktig medlem förrän två månader sedan.
Om du har förarbevis för 258:an kan du köra en sådan, men annars tar man sin egen hoj, vilket jag fick göra.

cRoC Lyft luren o ring dem, slöis :notme :D

Liwa1: Ska jag göra :tummenupp

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Conrad skrev:

ps. Den cross banan ( :banana ) såg ju ut som rena autostradan!!

Äh, du såg bara en pyttebit av banan. Den var stooooor som fan. Högsta backen var på 10 meter med ett brant stup med två skarpa svängar. :skr?

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Conrad skrev:
Körde du en av fmck:s husqvarnor?

Nä, tyvärr. Jag blev erbjuden, men då var jag så trött att jag inte ens orkade kliva av min egen hoj :rodnar Ska definitivt testa om jag får chansen igen.
Men jag har skumpat runt på en gammal Java på FMCK-s lilla slinga. Föredrar nog min egen :fakta

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
exiteme skrev:
Nä, tyvärr. Jag blev erbjuden, men då var jag så trött att jag inte ens orkade kliva av min egen hoj :rodnar Ska definitivt testa om jag får chansen igen.
Men jag har skumpat runt på en gammal Java på FMCK-s lilla slinga. Föredrar nog min egen :fakta

Precis! Fmck:s javor & husqvarnor ser ju inte precis ut att tillhöra de lättaste av motorcyklar! :notme

Vad har du för hoj,då?

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Conrad skrev:
Precis! Fmck:s javor & husqvarnor ser ju inte precis ut att tillhöra de lättaste av motorcyklar! :notme

Vad har du för hoj,då?

Jag har en Suzuki DR 350 och en DR 650. 650:an är till salu. Har tyvärr inte råd med två hojar.... :(

Java e ingen hit, men Huskvarnorna verkar kul... Mycket att mecka med dock... :fakta

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
exiteme skrev:
Jag har en Suzuki DR 350 och en DR 650. 650:an är till salu. Har tyvärr inte råd med två hojar.... :(

Java e ingen hit, men Huskvarnorna verkar kul... Mycket att mecka med dock... :fakta

650:n är väl inte nått vidare att köra cross/enduro med...men 350:n är ju fin.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Låter skitkul, antingen offroad eller enduro senast nästa år... :fakta

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...