sportbike
Guest
Vakna, farbröder
Vakna, farbröder
En liten Tant vaken om de räknas....
Vem var bruden som drog omkring på en gsxr750. Året var runt 87 och hon bodde i Masmo (Vårby) i samma område bodde det en gäng som åkte bla katana. dessa grabbar hade sitt förråd på solhagavägen 36. Tror denna brud hade en snubbe som körde en katana.
Kommer aldrig glömma denna brud. Jag var 9 år då jag stod och dräglade på både hojen och bruden. Mitt minne av eran tid
Mvh// Snorisen
Lenita?
Grönt helställ (alltid med skärp i midjan) och GS 1000?
/U
Lenita?
Nää, vad hette hon, Sussie?
Det var ju det jag inte minns. Har allmänt svårt med att komma ihåg namn. Är ju inte alltid nödvändigt
/U
Det var ju det jag inte minns. Har allmänt svårt med att komma ihåg namn. Är ju inte alltid nödvändigt
/U
Men ett par sjysta tuttar glömmer man inte...
Men ett par sjysta tuttar glömmer man inte...
Exakt.
Namnen försvinner dock rätt omgående
Lenita bodde i Masmo men hon åkte Yamaha FZ 750. Om hon hade finskt utseende vet jag inte om jag vill säga men hon var/är blond och spenderade ofts sin tid i solarie då hennes solbränna var väl underhållen. Var hon är idag har jag ingen aning om.
Lenita bodde i Masmo men hon åkte Yamaha FZ 750. Om hon hade finskt utseende vet jag inte om jag vill säga men hon var/är blond och spenderade ofts sin tid i solarie då hennes solbränna var väl underhållen. Var hon är idag har jag ingen aning om.
"Finskt utseende" ?!?!? Syns det på en halvfull koskenkorva i bakfickan eller ?
Aaaargh .. Ett tajt "Skinkställ" på en (kvinnlig) förare på en Cliponförsedd hoj ..
Vem glömmer nått sånt..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |