Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
IronMike skrev:2086639Min morbror hade en likadan samma år, fast svart ni har säkert råkats eller brassat ihop..
Jo jag vet Hehe men jag gillar att fool around lite Hehe, de va inte meningen att du skulle ta illa upp de va äldre kvinnor, som skämtet var riktat mot =)
Jag ska kirra fram en bild på den katanan, ser jäkligt tuff ut,.. kommer ihåg alla gamla berättelser om kistarakan, bogis å tullinge..även gamla storys om dåren fürsten på unga dar.. Min morbror la av efter andra vurpan då han va nära att dö 1990 samtidigt som min morsa råka jobba på akuten å öppna hans visir å såg att det var brorsan ..han har dock fått låna mina hojjar till å från. Still going strong å funderar på att become a biker igen
Är dock lite sorgligt när man hört berättelserna, han hängde med ett gäng andra som åkte katana.. Dom va 7-8 snubbar som åkte katana tillsammans, 3 av dom lever idag
Jo det var mycket tok på den tiden, en vanlig grej under sommarnätterna var att ett helt gäng drog iväg och nattbadade, ibland på Djurgården ibland, någon stängd utomhusbassäng, minns ett lass hojkillar och tjejer som klättrade över staketet på Nälstabadet och kastade varann i 50-metersbassängen. Det kanske förekommer fortfarande bara det att man inte längre är bjuden! Haha!
Jo Furstenhoff var en kille man hörde talas om redan då...