Japp!
Absoluuut det var han.......Han var väl ingen "Hoj kille" direkt!
Men han var ju alltid med på Race:en......
-Som yngre grabb,vet jag att han hade en liten karriär som en relativt duktig Hockey Keeper..........vill jag minnas.
Hörde för några månader sedan att de finns folk som försöker köpa hans grejor av sonen för billig pening...
Så är det väl alltid, asgamarna förnekar sig sällan i hopp om att kunna utnyttja okunnigheten hos efterlevande.
Så sant som det var skrivet. Plötsligt har den avlidne fått fler vänner också. Egentligen skulle man skriva upp allt man har och dess värde för att underlätta för den efterlevande. Och en lista på vänner.Hörde för några månader sedan att de finns folk som försöker köpa hans grejor av sonen för billig pening...
Så sant som det var skrivet. Plötsligt har den avlidne fått fler vänner också. Egentligen skulle man skriva upp allt man har och dess värde för att underlätta för den efterlevande. Och en lista på vänner.
Så sant som det var skrivet. Plötsligt har den avlidne fått fler vänner också. Egentligen skulle man skriva upp allt man har och dess värde för att underlätta för den efterlevande. Och en lista på vänner.
Jag är ju bara rädd att när jag dör så säljer frun mina prylar till de priser jag sagt att jag betalat.
Var det inte en Suzuki GS 1000?Körde Lonny FZ750 sommaren -86?
Några fanns det väl, men ingen åkte väl original-avgas.Var det någon alls som körde sina tunga Katanor o liknande hojar med originaleffekt? Begriper inte hur man annars ens får upp ett sånt lok på bakhjulet med typ 100 hk på slangen och 240-250 kg att släpa på.
Sant, många är dåliga på att ge uppskattning medan vännerna/nära & kära lever.Uppskatta varandra medan vi lever, det har större värde än att glorifiera varandra när vi är döda..
Hojen står fortfarande i stallet i väntan på att sorgen ska ge vika, det är så tufft att mista en vän.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|