.

• Thread starter Raderad medlem 18100
  • Start date

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Liljequist skrev:
Kompprov kommer.. Men jag har ingen provare som passar själv och eftersom typ alla mc-firmor här har semester så dröjer det typ två veckor innan jag kan få in den på en verkstad..

Det kanske är dumt att vara ivrig men jag hade haft hojjen i fyra dar (!) när det hände som jag är ganska otålig att få ut den på vägarna igen..

Hmm alltså,har du bara haft hojen i fyra dagar så borde du ju ta kontakt med gamla ägaren!Hojen verkar ju lukta skumt tycker jag,för mycket olja i motorn tex. varför har man det??? :confused: Kräv tillbaka pengarna&köp en annan hoj tycker jag verkar vara en bättre idé!Än att du ska behöva "grotta" i skiten själv.(Man vet ju inte men det kanske är en camping,fylla,varvstopps,sönder varvad hoj!!! :död )

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
SLADDVARNING skrev:
Hmm alltså,har du bara haft hojen i fyra dagar så borde du ju ta kontakt med gamla ägaren!Hojen verkar ju lukta skumt tycker jag,för mycket olja i motorn tex. varför har man det??? :confused: Kräv tillbaka pengarna&köp en annan hoj tycker jag verkar vara en bättre idé!Än att du ska behöva "grotta" i skiten själv.(Man vet ju inte men det kanske är en camping,fylla,varvstopps,sönder varvad hoj!!! :död )

japp gör det! enligt köplagen så är säljaren tvungen att upplysa om eventuella fel på hojen... annars har du rätt att häva köpet eller att han lagar felet... har mycket svårt att tänka mig ploblemer kom just när du blev ägare till skönheten... får jag gissa att hojen va billig!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln