9/11 konspirationsteorierna, nu har vi en kändis som är inne på samma spår!

Professorn

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
KTM
KGK skrev:
2065169 Som svensk(8 miljoner svenskar?) lär man inte påverka det som sker, det är snart 7 miljarder människor på jorden

http://www.ibiblio.org/lunarbin/worldpop

en del saker går inte att stoppa, Ryssland, Kina mfl. är nog inte bättre än USA mfl.
Ju fler som blir medvetna om elitens sjuka planer, desto svårare blir det för dem att genomföra det, desto större blir chansen att man kan undanstyra det värsta. Det här landet är inte undantaget från dessa sjuka planer. Dessutom är du inte primärt svensk, utan människa. Varje människa räknas, oberoende av nation. Vi kan nog inte hoppas på att vanlig media tar upp detta och gör det till ett samtalsämne, alltså måste ordet spridas peer 2 peer, via oberoende media och internet.

Och om Ryssland och Kina är lika sjuka som USA, vad hjälper det då om de i USA fattar vad som pågår? Så kan man inte tänka, alla måste fatta, alla måste ta tag i detta oberoende av geografisk position för det är ett globalt problem.

Ett exempel på elitens sjuka planer. Det är så fullständigt wacko så man vill bara inte tro det .. men, som Hitler sa: "The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one".

KGK skrev:
Ser intressant ut. När vi ändå är inne på boktips är denna inte att leka med: Heligt blod, helig gral.

Last edited:

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Professorn skrev:
Dessutom är du inte primärt svensk, utan människa. Varje människa räknas, oberoende av nation. Vi kan nog inte hoppas på att vanlig media tar upp detta och gör det till ett samtalsämne, alltså måste ordet spridas peer 2 peer, via oberoende media och internet.

Varje människa räknas men hur många når den standard Sverige håller i humanitet m.m., 8 miljoner vs. 7 miljarder....

Och om Ryssland och Kina är lika sjuka som USA, vad hjälper det då om de i USA fattar vad som pågår? Så kan man inte tänka, alla måste fatta, alla måste ta tag i detta oberoende av geografisk position för det är ett globalt problem.

Stora mått, det där löses inte på en natt, få länder håller den klass i humanitet osv. som Norden gör.

Ett exempel på elitens sjuka planer. Det är så fullständigt wacko så man vill bara inte tro det .. men, som Hitler sa: "The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one".

Finns nog alla möjliga ideér, Hitler hade några, lyckligtvis går inte alla i uppfyllelse.

Tack för boktipset.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Jag kan fortfarande inte se vart en Boeing åkt in i pentagon, det borde finnas mer märken efter planet på byggnadens fasad.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
JeLp ijEn ,mÖrdar-vIrus-pRofFesSors-mJukiS-jUr, jEttE LeBit.

Bifogat

• ebola.jpg
    ebola.jpg
    8.3 KB · Visningar: 86

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Ravetrancer skrev:
2077441 Jag kan fortfarande inte se vart en Boeing åkt in i pentagon, det borde finnas mer märken efter planet på byggnadens fasad.

Om du inte anser att det var ett flygplan som träffade Pentagon är du mer än välkommen att föreslå ett alternativ. Kryssningsmissil är populärt bland tvivlarna har jag märkt, vad sägs om det?

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Många hårda sågningar här utan mer substans än ett "du/ni är ju rolig/korkad/pinsam". Professorn kan ju iaf presentera sina/andras teorier backat med lite relevanta länkar och annat gott.

Ingen kan ju hur som helst förneka att maktsfären haft mycket att vinna på det som hände och har passat på att sko sig ordentligt.
Inget konstigt med det, alla är i grund och botten egoister och jobbar för egen vinning, somliga mer ambitiöst än andra.

Gabor skrev:
2060206 professorn.... :7peta
man behöver inte undra varför du inte har några gästboksinlägg.....

En dryg vecka sent inlägg men en sen pungspark är bättre än ingen pungspark -->

Måhända är det bara trångsynta spån av din kaliber som skriver i den för att förklara hur korkad han är.
För övrigt är det väl snart dags för dig att byta namn igen?? Jag har ju en teori om det där :D

Gabor

Guest
Caffe skrev:
2078151
En dryg vecka sent inlägg men en sen pungspark är bättre än ingen pungspark -->

Måhända är det bara trångsynta spån av din kaliber som skriver i den för att förklara hur korkad han är.
För övrigt är det väl snart dags för dig att byta namn igen?? Jag har ju en teori om det där :D

Trångsynthet på SH är genomgående generelt. Allt utom Sporthoj är skit, alla som inte kör bulten under 4, 31 är kärringar som borde ta trampcykeln istället, har man inte druckit 32 starköl en kväll och lägrat en kvinna varannan timme efter nämnda öl samt sedan inte kommer ihåg det hela dagen efter är ingen man..

Pungspark i all ära, men det var lågt, mycket lågt, frågan är bara om du når upp å utföra nämnda aktivitet. :7peta

Trångsynt är väl knappast rätt ord på mig, där får jag nog :lol :hihi :rofl :rofl :rofl :lol ... :pannkyss .

Varför skulle jag ändra namn, jag heter ju Gabor, har alltid gjort det, det verkar som om de flesta på SH, INTE vågar sätta ut sitt rätta namn, det är fegt.

Vad du sen tycker , det bryr jag mig så här "." mycket om. Lev väl o ch kör försiktigt. :pannkyss

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Halogen skrev:
2077956 Om du inte anser att det var ett flygplan som träffade Pentagon är du mer än välkommen att föreslå ett alternativ. Kryssningsmissil är populärt bland tvivlarna har jag märkt, vad sägs om det?

Kryssningmissil är väldigt troligt, först skjuter vi på Pentagon sen sprider vi ut delar från en söndersmulad Boeing, motorer och sånt som vi ändå har liggande. Allt detta utan att någon överhuvudtaget märker någonting.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Gabor skrev:
2078249 Trångsynthet på SH är genomgående generelt. Allt utom Sporthoj är skit, alla som inte kör bulten under 4, 31 är kärringar som borde ta trampcykeln istället, har man inte druckit 32 starköl en kväll och lägrat en kvinna varannan timme efter nämnda öl samt sedan inte kommer ihåg det hela dagen efter är ingen man..

Pungspark i all ära, men det var lågt, mycket lågt, frågan är bara om du når upp å utföra nämnda aktivitet. :7peta

Trångsynt är väl knappast rätt ord på mig, där får jag nog :lol :hihi :rofl :rofl :rofl :lol ... :pannkyss .

Varför skulle jag ändra namn, jag heter ju Gabor, har alltid gjort det, det verkar som om de flesta på SH, INTE vågar sätta ut sitt rätta namn, det är fegt.

Vad du sen tycker , det bryr jag mig så här "." mycket om. Lev väl o ch kör försiktigt. :pannkyss
ccolt att döma nån efter GB inlägg. Håll dig till relationstrådarna istället o spy ditt sliskiga smör där:)

Gabor, ja du, vad betyder det? Har det nån betydelse? I mitt språk så har det det, vill inte nämna det här för det vore personligt påhopp om jag sa vad det betydde:)

Pöss

Gabor

Guest
Ravetrancer skrev:
2083292 ccolt att döma nån efter GB inlägg. Håll dig till relationstrådarna istället o spy ditt sliskiga smör där:)

Gabor, ja du, vad betyder det? Har det nån betydelse? I mitt språk så har det det, vill inte nämna det här för det vore personligt påhopp om jag sa vad det betydde:)

Pöss

Så,,,vad är det nu Gabor betyder på vilket språk det nu är ...upplys mig. :)
Eller PMa om du inte vill skylta...har blivit kallad det mesta genom åren, så vad nytt tror du att du tillför ??
PÅhopp tål jag hur mycket som helst, testa mig....

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy