Henken
Guest
Skön film, jag har fått sjuk abstinens av att se på den...Nästa sommar ska mina små-fjutt-wheelies får lite längd!
Fast jag är mer impad av stoppies dock.
Fast jag är mer impad av stoppies dock.
Det blir 270 km/h
Måntro ifall den är till salu???
Det är inte så att om man kan köra ett par hundra meter så kan man köra i princip hur långt som helst?
Om du tittar på filmen så ser du att han är på bakan när filmen börjar...
Vem orkar se på samma sak, så länge om han håller rimlig fart?
Smart tänkte annars
Appropå det här med att slanga med motard vs. sporthoj, är det bara jag som tycker att det är lättare att slanga med sporthoj? Alla skriver alltid att "ja, men det är ju en motard" ungefär som att det då genast blir skitenkelt att slanga. Jag vet inte hur många timmar jag har tränat på att slanga med de motarder jag har ägt/äger, men jag slangade ändå tokmycket längre med R1'an jag ägde förut utan att jag knappt övade på att slanga alls med den.
Jag tycker att det är lättare att slanga med sporthoj för man kan varva så mycket längre på växlarna och det känns mer kontrolerat när det är fler cylindrar som levererar kraft jämfört mot enstånka. Motorn går liksom mycket jämnare och det är lättare att höja eller sänka wheelien lite. På motard blir det lätt för mycket upp eller ner. Någon som tycker jag som?
Hur som helst. Nice film. Jävligt skön låt tycker jag. Vad var det för motard? Såg ut som en husqvarna?
Hehe, du är rolig du!Hmmm, varför ens åka på slangen om det ska vara enkelt??
Verkar ju ganska dumt.
Om jag tror att filmen är gjord för att impa??
DET KAN DU GE DIG FAN PÅ ATT DEN ÄR!!!
Sånt här blev folk impade på för 7-8 år sedan, idag är det nästan ingen som ens lyfter ögonbrynen längre.
.../Yoshi
Tja, på filmen som visades är sträckan runt 3.5-4km.
Vad är det som är så svårt med det
Du har inga kåpor ivägen (du ser vägen mkt bra)
Vägen är i stort sett helt rak...
Och du kör en motard (dom är lätta jämföresvis mot en sporthoj)
Vardagsmat i mina ögon.
Förstår inte varför människor på SH blir ens imponerad av detta...
.../Yoshi
Det är inte så att om man kan köra ett par hundra meter så kan man köra i princip hur långt som helst?
Jag tycker att det är lättare att slanga med sporthoj för man kan varva så mycket längre på växlarna och det känns mer kontrolerat när det är fler cylindrar som levererar kraft jämfört mot enstånka.
Appropå det här med att slanga med motard vs. sporthoj, är det bara jag som tycker att det är lättare att slanga med sporthoj? Alla skriver alltid att "ja, men det är ju en motard" ungefär som att det då genast blir skitenkelt att slanga. Jag vet inte hur många timmar jag har tränat på att slanga med de motarder jag har ägt/äger, men jag slangade ändå tokmycket längre med R1'an jag ägde förut utan att jag knappt övade på att slanga alls med den.
Jag tycker att det är lättare att slanga med sporthoj för man kan varva så mycket längre på växlarna och det känns mer kontrolerat när det är fler cylindrar som levererar kraft jämfört mot enstånka. Motorn går liksom mycket jämnare och det är lättare att höja eller sänka wheelien lite. På motard blir det lätt för mycket upp eller ner. Någon som tycker jag som?
Hur som helst. Nice film. Jävligt skön låt tycker jag. Vad var det för motard? Såg ut som en husqvarna?
Tja, på filmen som visades är sträckan runt 3.5-4km.
Vad är det som är så svårt med det
Du har inga kåpor ivägen (du ser vägen mkt bra)
Vägen är i stort sett helt rak...
Och du kör en motard (dom är lätta jämföresvis mot en sporthoj)
Vardagsmat i mina ögon.
Förstår inte varför människor på SH blir ens imponerad av detta...
.../Yoshi
Snyggt men jag kan inte undgå att undra, hur fan mår motorn egentligen efter en sån tur?
Hur skulle den hojjen kunna gå i 270 ??? det är knappt min fireblade kommer upp i den farten!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|